butterflyPhoto skriver:
Nu kan det godt være at jeg bliver upopulær men skide være med det..
Jeg synes et eller andet sted at du lyder til at være en kende forkælet. I har fået gaver/penge for 22500,- og alligevel er du så stædig at ALT skal være nyt og af de dyreste mærker og 3D scanninger har du skrevet i flertal.
Det lyder som om at i jeres forhold er det dig der bestemmer hvad pengene bruges til og ham der tjener dem.
Jeg tror at dine svigerforældre forsøger at fortælle dig at man godt kan "nøjes" og ikke absolut have ALT.
Jeg ved godt at su skriver du gerne vil kunne give dit barn det du ikke selv havde, men har du helt ærligt lidt nogen nød?
Havde jeg været så heldig at have fået gaver for 22500,- ville jeg absolut ikke også bruge 5500,- allerede inden barnet er født.
Jeg har en datter på 14 mdr og tro mig, der kommer MANGE ting at bruge penge på - men hvis i blot får ting og penge foræret kan jeg da godt se at det ikke er noget at tænke på.
Og mht til ikke at tage med på sygehuset - det var rent og skært mega-egoistisk og jeg ville føle mig noget så svigtet hvis jeg var din kæreste.
Jeg håber i finder ud af det, men jeg synes du skulle tage og overveje måden i bruger jeres/din kærestes penge på.
Jeg ved ikke hvor gammel du er og det rager mig iøvrigt heller ikke, men det lyder som om at du er ung og måske ikke helt har en reel forståelse for penge.
Jeg kan jo tage fejl omkring det hele - dette er blot hvad jeg forstår/tænker ud fra dit indlæg.
Venlig hilsen
Christina
Min søn er også 14 mdr og der kommer meget hen af vejen og især ting som faktisk ikke er så nødvendige som man tror