vitapigen skriver:
Undskyld mig, men synes overhovedet ikke disse ting kan sammenlignes.... Det er hans eget barn af eget kød og blod... Forstår virkelig ikke hvorfor nogle mænd kan være så sarte, når det er deres egne.... 
Men ja... jeg kunne i hvert fald ikke acceptere at min mand ikke kunne/ville skifte en l... ble 

jeg syntes godt det kan sammenlignes især det med edderkopper... for jeg får det faktisk fysisk dårlige hvis jeg er tæt på en edderkop... stod og kastede op da en edderkop løb over min fod...
og ja det er deres eget kød og blod... men i mennesket natur og i urtidshjerne er det kvinden der har sørget for den slags og derfor er vi lavet til ikke at være sarte... hvor at mænd er lavet til at jage og beskytte... og ja det er gammeldags tankegang... men gaske simpel hjerneforskning...
og ja det ville da være dejligt hvis manden kunne (og jeg skriver kunne for jeg er 100% sikker på at det i hans tilfælde ikke handler om vilje) skifte en lorteble på normal vis og uden at spule mit barn under bruseren... men når han nu ikke kan har jeg da intet imod det... så kan han så meget andet...
Anmeld