Hvordan???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger 

Mig og min kæreste har næsten lige fået vores datter. Hun er nu 14 dage gammel idag.

Men vi har et problem...eller... Nok nærmere min kæreste!!

Min kæreste gider ikk skifte hendes ble.. Han syntes det er klamt ogulækkert.. Han har dog prøvet.. Men han rendte ud på toilettet og kastede op.. Og jeg har sagt at han skal prøve igen!! Det kan da ikk passe at han ikk kan?! 

Hvordan kan jeg få ham til det.. Andre som har et råd eller har prøvet det? 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Hej piger 

Mig og min kæreste har næsten lige fået vores datter. Hun er nu 14 dage gammel idag.

Min kæreste gider ikk skifte hendes ble.. Han syntes det er klamt ogulækkert.. Han har dog prøvet.. Men han rendte ud på toilettet og kastede op.. Og jeg har sagt at han skal prøve igen!! Det kan da ikk passe at han ikk kan?! 

Knus 

Nogen har det sådan at de bare ik kan klare det. De kaster op og får det virkelig dårligt. Kender flere der bare ikke kan. Tror desværre ik det hjælper at tvinge hAm. Men lad ham tage tisse bleerne i stedet for. 

Anmeld

4. april 2012

Ciss

Jeg kender en familie, hvor manden spylede ungen af med bruseren, hvis der var "gevinstble". Så kom han ikke i kontakt med noget, og det gik hurtigt. Han gjorde det stort set kun, hvis han var alene. På en måde så er det jo lidt uholdbart, at manden ikke kan passe sit eget barn alene, hvis det nu pludselig skulle producere en portion.....

Anmeld

4. april 2012

LR85

jeg tænker ham, a hvis i står omkring puslebordet sammen, om du ikke kan pusle rigtig fint og dejligt omkring jeres barn, så han ser hvor hyggelig og rolig og dejlig en stund det kan være?

som, de nadre skeriver vil han jo være nød til a skifte maaange gange senere hen, for han skal jo selv tage sig a sit barn i nogen timer nogen gange

Anmeld

4. april 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej piger 

Knus 

Hvis det er lugten der gør det, så skal du sige til ham, at han skal åbne munden og trække vejret gennem munden. På den måde blokerer han for lugtesansen og kan ikke lugte det.

Hvis det ikke er lugten, men bare hele oplevelsen som sådan, så vil jeg nok mene at ham bør mande sig op og prøve igen. Hvis han vitterligt ikke kan, så må du jo gøre det og han må så tage nogle flere tissebleer

Anmeld

4. april 2012

Kvist

Altså min kæreste meldte ud før Albert blev født, at han ikke kan skifte en lorteble uden at skulle over og brække sig.. Jeg skød det lidt hen og tænkte at når det nu var hans egen barn han skulle skifte så kunne han nok godt..

Men jeg blev klogere, for i dag er Albert 16 mdr og min kæreste kan stadig ikke skifte en lorteble uden at få det dårligt.. I starten irriterede det mig rigtig meget han ikke kunne tage sig sammen, men den dag i dag kunne jeg ikke være mere ligeglad.. Jeg står gladeligt for al skiften bleer for mig genere det ikke.. Skal dog lige siges at han skifter bleer når de er alene, og så bliver det også gjort ordentlig, så han kan når han SKAL..

Så vil bare sige at så længe din kæreste kan gøre det når de er alene, så er det nok ikke så slemt.. Der er bare nogle der aldrig vænner sig til det..

Anmeld

4. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Helt ærligt - er jeg den eneste, der studser over, at det tilsyneladende kun er fædrene, der "ikke kan"? Det er søreme da heldigt, at mødrene ikke mangler denne evne, når de er alene med baby mange timer dagligt..

Selvfølgelig kan ALLE skifte en ble, og selvfølgelig får fædrene kun lov at fastholde deres sarthed, fordi deres kærester lader dem gøre det. Problemet bliver jo kun størrre, når de pludselig skal skifte en 2-3-årig - der bliver det for alvor ulækkert, hvis man ikke er inde i rutinen. Og selvfølgelig vænner man sig aldrig til noget, man får lov at slippe for 9 ud af 10 gange.

Anmeld

4. april 2012

Kay

jeg ved min kæreste ikke vil kunne skifte en lorteble... og det er fair nok...

jeg kan ikke skifte olie på bilen... jeg kan ikke skifte til sommer dæk... jeg kan ikke lappe en cykkel...  eller finde ud af ting og sager med min computer... og aller værst fjerne edderkopper... og det behøver jeg ikke... for det gør han...

jeg er sikker på han vil skifte en lorte ble hvis han var alene hjemme med den lille... men det ville nok foregå ved at hun blev skylet under bruseren... men det ville da blive gjort...

jeg ville aldrig tvinge min kæreste til at skifte en lorteble... ligesom jeg ikke vil tvinges til at komme tæt på en edderkop... vi har alle noget vi ikke kan... eller der gør os bange eller vi får det dårligt af... så hvorfor tvinge hinanden til at gøre de ting??

Anmeld

4. april 2012

Bom

Lad ham slippe, han har det jo ikke sådan med vilje..
Min far har aldrig skiftet en lorte ble på hverken mig, min søster eller min datter, han kaster simpelthen op.. Hvis han har været selv med min søster eller mig, har han enten puttet os under bruseren eller kørt over til nabo konen for at få os skiftet.. Han kan godt hvis det kun er tis..
Det er dog lidt underligt, for min far har været bondemand da jeg var barn, og da kunne køerne godt skide så det sprøjtede, men det rørte ham ikke..
Men sommer sumarum er at jeg synes du skal lade ham slippe, der er sikkert mange andre ting han er god til sammen med jeres barn..

Anmeld

4. april 2012

vitapigen

Kay skriver:

jeg ved min kæreste ikke vil kunne skifte en lorteble... og det er fair nok...

jeg kan ikke skifte olie på bilen... jeg kan ikke skifte til sommer dæk... jeg kan ikke lappe en cykkel...  eller finde ud af ting og sager med min computer... og aller værst fjerne edderkopper... og det behøver jeg ikke... for det gør han...

jeg er sikker på han vil skifte en lorte ble hvis han var alene hjemme med den lille... men det ville nok foregå ved at hun blev skylet under bruseren... men det ville da blive gjort...

jeg ville aldrig tvinge min kæreste til at skifte en lorteble... ligesom jeg ikke vil tvinges til at komme tæt på en edderkop... vi har alle noget vi ikke kan... eller der gør os bange eller vi får det dårligt af... så hvorfor tvinge hinanden til at gøre de ting??

Undskyld mig, men synes overhovedet ikke disse ting kan sammenlignes.... Det er hans eget barn af eget kød og blod... Forstår virkelig ikke hvorfor nogle mænd kan være så sarte, når det er deres egne....

Men ja... jeg kunne i hvert fald ikke acceptere at min mand ikke kunne/ville skifte en l... ble

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.