Chel1992 skriver:
Jeg og kæresten snakker rigtig meget om at vi en dag bliver en rigtig familie osv osv. Og min dejlige kæreste har en pige i forvejen som jeg har meget med at gøre og som jeg elsker til langt op over skyerne. Jeg tænker så bare lidt.. For stor en omvæltning er det evt at få et barn sammen?
Elsker min kæreste så forfærdelig meget og er så bange for at når vi engang beslutter os for at nu skal det være at jeg så får kolde fødder fordi jeg er så angst for at vi midster gnisten til hinanden i de store forandringer. At vi glemmer hinanden, så meget at vi ender med bare at blive venner.. Er så bange for at det skulle ske.. Kan se hvordan par hele tiden går fra hinanden så snart de får et barn og vil bare så nødig at det sker for os.. Min angst har efter hånden gjort at når kæresten snakker meget positivt om at vi en dag skal have en familie sammen osv så snakker jeg uden om og kører ind på et andet emne eller svare simpelthen ikke. Jeg ønsker virkelig højt at få et barn men ja er så bange for at det vil kunne ødelægge det vi har nu :/
Er der nogle der har nogle gode råd?
For føler mig virkelig som en hykler med den følelse 
Tjaa, man er vist bare nødt til at tage det lidt som det kommer

man kan nok aldrig forberede sig helt 100% på det at få et barn

der er jo så neget der spiller ind, og jeg tror at hormoner er en stor del af det!

... Vi havde været kærester i knap 3 måneder, da jeg blev gravid, og vi tog det bare som det kom!

... Vi har 3 skønne unger i dag, er gift, og har været sammen i 5 1/2 år

.... Men altså tag en snak med din kæreste, han må jo næsten, om nogen, vide hvilken omveltning det er, når han har en datter, og ikke er sammen med hendes mor?! Kunne jeg da forestille mig
Anmeld