Se hvad jeg har købt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

Lullaby

Hold da op. Wow

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Polkaprik

Hold da op. Wow

Nu er det hele pakket ud og lagt i kasser. Så er det bare lige at finde plads til det et sted 

Anmeld

6. april 2012

B&J

wow det er jo en kæmpe legeplads for voksende det ser super spænde ud og hvor er det meget

Anmeld

6. april 2012

Polkaprik

B&J skriver:

wow det er jo en kæmpe legeplads for voksende det ser super spænde ud og hvor er det meget

Jader er nok at gå i gang med Og jeg har over dobbelt så meget end det der er på billedet

Anmeld

6. april 2012

B&J

Polkaprik skriver:

Jader er nok at gå i gang med Og jeg har over dobbelt så meget end det der er på billedet

ihhii så er det jo ikke en legeplads men et paradis

Anmeld

7. april 2012

Polkaprik

B&J skriver:

ihhii så er det jo ikke en legeplads men et paradis

Nemlig

Anmeld

7. april 2012

iris-mor

Jeg skal lave en kage i weekenden med en guld-medalje på. Men kan ikke lige huske hvordan det er med guldfarve og pulver/flydende. Kan du anbefale noget enten fra specialkøbmanden, din kage el.lign. Holland er måske ikke så oplagt, da den skal bruges allerede e weekenden.

ida

Anmeld

7. april 2012

Polkaprik

iris-mor skriver:

Jeg skal lave en kage i weekenden med en guld-medalje på. Men kan ikke lige huske hvordan det er med guldfarve og pulver/flydende. Kan du anbefale noget enten fra specialkøbmanden, din kage el.lign. Holland er måske ikke så oplagt, da den skal bruges allerede e weekenden.

ida

Åhden rigtig fede guldfarve er en jeg køber i england Jeg har ikke stødt på nogen der er lige så god. Men mon ikke du kan bruge en som denne  http://dinkage.dk/farver-22/dust-farver-30/sugarflair-lustre-dust-gold-sparkle-2-gr-159.html

Den jeg bruger er denne  https://www.sugaricing.com/ProductPage.aspx?productGuid=d9256a1e-5b64-4d58-8657-9c624602b6c2&allowAddToBasket=True

Den der hedder bright gold

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Polkaprik skriver:

Ja! Og nu er jeg SÅ klar til alle der ønsker et kursus

Ja, da! Selvfølgelig Ærgeligt vi selv bor på den anden side af bæltet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.