Se hvad jeg har købt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Polkaprik

StineW79 skriver:

Spændene og se hva der ka komme ud af alle de ting.  For masser af kunder til dig! Vh stine

Ja jeg glæder mig til at lære fra mig og sende en masse kursister hjem med flotte kager Og tusind tak for de krydsede fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Kongmulle

Polkaprik skriver:

Hej kagetøser

Synes lige jeg ville dele min begejstring for mine nyindkøbte lækkerier

Har handlet endnu flere ting til min lille kagekursusvirksomhed og i dag kom det endelig hjem.

Seee

Michelle - Der håber der kommer masser af kunder i biksen

Jeg er simpelthen nødt til at spørge, hvad koster sådan en kage hos dig ? ca 40 kuverter

Anmeld

4. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

WOW!!!  Må jeg få det... hele? hihihiih.

Jeg skal lige spørge.. De bogstaver du har købt, hvordan får man lavet dem?! Jeg har selv de bogstaver... Og det virker ikke

Anmeld

4. april 2012

Polkaprik

Kongmulle skriver:

Jeg er simpelthen nødt til at spørge, hvad koster sådan en kage hos dig ? ca 40 kuverter

Det kommer an på hvor dyre råvare jeg skal bruge og hvor tidskrævende den er at lave. Du kan evt skrive til mig med lidt mere info så kan jeg give dig en præcis pris. Men som eks kan jeg give dig min sidste Plyskage. Den kostede 35 kr pr kuv.

Anmeld

4. april 2012

Polkaprik

rikkeregnbue skriver:

WOW!!!  Må jeg få det... hele? hihihiih.

Jeg skal lige spørge.. De bogstaver du har købt, hvordan får man lavet dem?! Jeg har selv de bogstaver... Og det virker ikke

kan desværre ikke give det væk

Er det funky letter du mener?

Anmeld

4. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Polkaprik skriver:

kan desværre ikke give det væk

Er det funky letter du mener?

øvvvvvvvvv!

Og jep, det er det

Anmeld

4. april 2012

Ditte-3

hold da op det er godt ud syntes jeg købte en del i går men det da vis en dråbe i vandet i forhold til dig 

Anmeld

4. april 2012

Polkaprik

rikkeregnbue skriver:

øvvvvvvvvv!

Og jep, det er det

Tricket er at rulle din fondant tyndt ud, sørge for at duste så det ikke hænger fast i underlaget og så lade det ligge og tørre lidt inden du stikker bogstaverne ud. Når du så stikker dem ud så bruger du en lille rimelig blød pensel til at prikke bogstavet ud af linialen med

Anmeld

4. april 2012

Polkaprik

Ditte-3 skriver:

hold da op det er godt ud syntes jeg købte en del i går men det da vis en dråbe i vandet i forhold til dig 

Det er ogå kun fordi jeg skal bruge det til de kagekurser jeg skal holde. Er jo startet op som selvstændig

Du kan prøve at klikke på min reklamebanner oppe over mit indlæg så kan du se hvad jeg laver

Anmeld

4. april 2012

Ditte-3

hvor holder du kurser hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.