når man bare ikke kan med svigerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

M (:

Jeg synes godt nok, man som svigerdatter, skal tænke på, hvordan I selv bliver som svigermor engang. Kan jo være man "kun" får ene sønner også står I selv som "nr 2" fremfor mormor'en.

Synes svigerdatteren bør tænke lidt længere end til sin egen næsetip! Det er jo ligesom kærstens mor. Tænk hvis han havde det på præsis samme måde med din mor.

Synes du skal/bør kæmpe for at få et tåleligt forhold til jeres barns farmor og farfar. Det er en helt unik gave i sig selv, som man netop giver sit barn.

Hvis kæresten ikke kan sige fra overfor sine forældre, skal han nok lære det ell ej. Han har det i hvert fald ikke godt med at være en lus mellem to negle.

Accepter forskelligheder og se det positive i hver menneske. Også vælg hvad du skal bruge din energi på.

Enig! 

Det er vigtigt, at man i det mindste forsøger at få et tåleligt forhold til sine svigerforældre - frygter selv, at jeg "kun" får sønner, og dermed "kun" bliver svigermor (fra helvede) og altid vil stå i anden række f.eks. i min rolle som farmor.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.