Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Det synes jeg uden den mindste tvivl, at du skal Rigtig god fornøjelse med at forkæle dig selv lige så meget som du forkæler din familie Det har du helt sikkert fortjent
Det synes jeg uden den mindste tvivl, at du skal Rigtig god fornøjelse med at forkæle dig selv lige så meget som du forkæler din familie Det har du helt sikkert fortjent
mange tak. det er jeg glad for du siger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har SELV været på barsel og kommer det snart igen! Og det er præcis det du skriver jeg husker fra sidst, og er bange for næste gang! Selvfølgeligt er det fedt at være på barsel, men det er FUCKING hårdt samtidig! Man føler nærmest man er i "arbejde" 24-7 og manden kan bare gøre som det passer ham. Jeg syntes virkelig du sku prøve at få en hyggeaftale med en veninde eller søster/kusine om en forkælelses dag af DIG, og så må din kæreste liiiiiiige ta ungerne lidt, så du kan blive fornyet, forfrisket, og komme gladere hjem til de andre igen. Man kører virkelig sur i det samme og det samme hvis der slet ingen luftforandring er! Håber virkelig du kan snige dig væk bare en enkelt dag! Og penge kan man jo altid bruge på alt mulig(vi er selv 2 på SU med stramt budget), men nogle gange er man NØDT til at forkæle sig selv bare en lille smule så livet bliver værd at leve(uden at gå i overforbrug-mode)
prettybutterfly skriver: Jeg har SELV været på barsel og kommer det snart igen! Og det er præcis det du skriver jeg husker fra sidst, og er bange for næste gang! Selvfølgeligt er det fedt at være på barsel, men det er FUCKING hårdt samtidig! Man føler nærmest man er i "arbejde" 24-7 og manden kan bare gøre som det passer ham. Jeg syntes virkelig du sku prøve at få en hyggeaftale med en veninde eller søster/kusine om en forkælelses dag af DIG, og så må din kæreste liiiiiiige ta ungerne lidt, så du kan blive fornyet, forfrisket, og komme gladere hjem til de andre igen. Man kører virkelig sur i det samme og det samme hvis der slet ingen luftforandring er! Håber virkelig du kan snige dig væk bare en enkelt dag! Og penge kan man jo altid bruge på alt mulig(vi er selv 2 på SU med stramt budget), men nogle gange er man NØDT til at forkæle sig selv bare en lille smule så livet bliver værd at leve(uden at gå i overforbrug-mode)
Tak for dit svar. Ja man bliver hurtigt idiot af at gå og lave det samme hele tiden. Jeg bliver faktisk misundelig på min kæreste over at han kommer på arbejde ( han arbejder i en fritidsordning) hvor han bare kan spille fodbold, bruge sin krop, få en masse indtryk og rent faktisk snakke voksensprog.
Men nu har jeg fået tid til at ordne negle på torsdag så det er i det mindste et lille fremskridt
AalborgPigen skriver:
Årh mange tak for kram!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128