føler mig helt nede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

Jah.. Hvor sal jeg starte? Jeg går pt på barsel med vores tredje barn og skal begynde i skole til august. Noget jeg glæder mig meget til. Især fordi jeg bare er kørt helt død i at gå derhjemme og lave det samme dag ud og dag ind. Det har resulteret i at jeg tit er negativ og irriteret. Så det går både ud over min kæreste og børnene. Og derefter kommer den dårlige samvittighed over at jeg er sådan hele tiden. Synes ikke det gør det bedre at her hvor den mellemste har haft ferie i snart 14 dage har jeg bare følt jeg har stået alene med næsten det hele fordi min kæreste jo selvfølgelig har været på arbejde. Når der endelig har været weekend har vi bare skulle så mange ting. Og i søndags da vi endelig havde mulighed for at slappe af, lavede kæresten aftaler med nogle venner om at de skulle spille golf og derefter på fototur. Så jeg stod alene med de to små hele dagen ( den ældste er hos sin far her i påsken) 

Jeg er bare så træt af at jeg går med det samme hele tiden herhjemme, mens han har mulighed for at gå ud og dyrke sine hobbyer. Det skal lige siges at min kæreste er verdens bedste far og er der også rigtig meget for mig og jeg skal bare sige til så vil han også gerne give mig "fri" men det kan jeg ikke få mig selv til at bede om. Jeg har bare sådan brug for at komme ud og være mig selv i stedet for at være mor hele tiden og så igen. Har lyst til at bare bruge en masse penge på at shoppe, gå til frisør, få lavet negle og jeg ved ikke hvad. Men samtidig synes jeg at de penge kan bruge så meget bedre end på mig. jeg har bare lyst til at være mig selv en HEL dag uden at skulle tænke på ungerne skal have mad, skiftes, underholdes osv..

Jah.. Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg.. Trængte bare til at få lidt luft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

tarkoflen

Først et

Kan godt forstå, at du synes det er hårdt!

Måske du skal tænke, at din kæreste godt synes han kunne være væk en hel dag med golf og foto, så kan du selvfølgelig også godt!

Din kæreste og dine børn har meget mere ud af en mor og kæreste, der har fået tanket op på overskudskontoen! Giv dig selv lov til at blive forkælet og slappe 100% af! Det er vist bare det du trænger til

Så afsted med dig og giv dig selv lov til at hygge uden dårlig samvittighed, ungerne og far har også rigitg godt ud af, at have en hyggedag uden mor!

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Først et

Kan godt forstå, at du synes det er hårdt!

Måske du skal tænke, at din kæreste godt synes han kunne være væk en hel dag med golf og foto, så kan du selvfølgelig også godt!

Din kæreste og dine børn har meget mere ud af en mor og kæreste, der har fået tanket op på overskudskontoen! Giv dig selv lov til at blive forkælet og slappe 100% af! Det er vist bare det du trænger til

Så afsted med dig og giv dig selv lov til at hygge uden dårlig samvittighed, ungerne og far har også rigitg godt ud af, at have en hyggedag uden mor!

puha får helt tårer i øjnene heh..

Jah det ved jeg godt at de har. Men jeg er bare den type der synes at børnene har mere brug for de penge end jeg har, selvom de faktisk ikke mangler noget overhovedet. Og jeg ved også at min kæreste også ville synes det var fint, for han synes at jeg bruger for lidt tid og penge på mig selv.. Men jeg kan simpelthen bare ikke få mig selv til det.. Og synes heller ikke vi har råd til det

Anmeld

3. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

puha får helt tårer i øjnene heh..

Jah det ved jeg godt at de har. Men jeg er bare den type der synes at børnene har mere brug for de penge end jeg har, selvom de faktisk ikke mangler noget overhovedet. Og jeg ved også at min kæreste også ville synes det var fint, for han synes at jeg bruger for lidt tid og penge på mig selv.. Men jeg kan simpelthen bare ikke få mig selv til det.. Og synes heller ikke vi har råd til det

Man kan altid bruge flere penge på børn! De mangler vel altid lige et eller andet, men det gør mor altså også!

Måske du skulle overveje at dele det lidt ud hen over et par måneder, hvis det kan gøre, at den dårlige samvittighed ikke melder sig helt så meget!

Hvis vi nu siger, at det er frisøren du trænger mest til, så gør det i april, shop i maj, og få lavet negle i juni, så kan du nå at spare lidt sammen og ungerne får hele tre hyggelige dage med farmand

Jeg er helt sikker på, at dine børn får både mad, tøj til årstiden og har masser af legetøj, og kærlighed er der helt sikkert også nok af, og så behøver de vel strengt taget ikke meget mere!

Og de har meget mere ud af en mor, der også husker at passe på sig selv og ikke kun familien

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Man kan altid bruge flere penge på børn! De mangler vel altid lige et eller andet, men det gør mor altså også!

Måske du skulle overveje at dele det lidt ud hen over et par måneder, hvis det kan gøre, at den dårlige samvittighed ikke melder sig helt så meget!

Hvis vi nu siger, at det er frisøren du trænger mest til, så gør det i april, shop i maj, og få lavet negle i juni, så kan du nå at spare lidt sammen og ungerne får hele tre hyggelige dage med farmand

Jeg er helt sikker på, at dine børn får både mad, tøj til årstiden og har masser af legetøj, og kærlighed er der helt sikkert også nok af, og så behøver de vel strengt taget ikke meget mere!

Og de har meget mere ud af en mor, der også husker at passe på sig selv og ikke kun familien

ihh sikke nogle skønne ting du siger! Jeg har følt mig meget egoistisk over at tænke sådan og have de behov. men det kunne i hvertfald være rart.. Bare at sætte sig ud i bilen og køre ud og gøre lige hvad pokker jeg har lyst til og ikke skulle tænke på andre end mig selv for en dag.

Anmeld

3. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

ihh sikke nogle skønne ting du siger! Jeg har følt mig meget egoistisk over at tænke sådan og have de behov. men det kunne i hvertfald være rart.. Bare at sætte sig ud i bilen og køre ud og gøre lige hvad pokker jeg har lyst til og ikke skulle tænke på andre end mig selv for en dag.

Det synes jeg på ingen måde er egoistisk! Du har også brug for at lade op, ligesom din kæreste gør ved at spille golf og tage billeder, og dine børn gør ved at hygge med jer!

Giv dig selv lov til at hygge og passe lidt på dig selv

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det synes jeg på ingen måde er egoistisk! Du har også brug for at lade op, ligesom din kæreste gør ved at spille golf og tage billeder, og dine børn gør ved at hygge med jer!

Giv dig selv lov til at hygge og passe lidt på dig selv

Mange tak for svar. Kunne være jeg skulle overvinde mig selv og rent faktisk bruge tid på mig selv.

Anmeld

3. april 2012

Nolle

3. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Mange tak for svar. Kunne være jeg skulle overvinde mig selv og rent faktisk bruge tid på mig selv.

Det synes jeg uden den mindste tvivl, at du skal

Rigtig god fornøjelse med at forkæle dig selv lige så meget som du forkæler din familie

Det har du helt sikkert fortjent

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Nolle skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.