Anonym skriver:
puha får helt tårer i øjnene
heh..
Jah det ved jeg godt at de har. Men jeg er bare den type der synes at børnene har mere brug for de penge end jeg har, selvom de faktisk ikke mangler noget overhovedet. Og jeg ved også at min kæreste også ville synes det var fint, for han synes at jeg bruger for lidt tid og penge på mig selv.. Men jeg kan simpelthen bare ikke få mig selv til det.. Og synes heller ikke vi har råd til det
Man kan altid bruge flere penge på børn! De mangler vel altid lige et eller andet, men det gør mor altså også!
Måske du skulle overveje at dele det lidt ud hen over et par måneder, hvis det kan gøre, at den dårlige samvittighed ikke melder sig helt så meget!
Hvis vi nu siger, at det er frisøren du trænger mest til, så gør det i april, shop i maj, og få lavet negle i juni, så kan du nå at spare lidt sammen og ungerne får hele tre hyggelige dage med farmand

Jeg er helt sikker på, at dine børn får både mad, tøj til årstiden og har masser af legetøj, og kærlighed er der helt sikkert også nok af, og så behøver de vel strengt taget ikke meget mere!
Og de har meget mere ud af en mor, der også husker at passe på sig selv og ikke kun familien

Anmeld