"lær at kravle lege"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

isabellasmor

Nessie skriver:

Tak Han har fået en del mere hår nu

Der sker bare helt vildt meget i deres udvikling de første par år, jeg synes virkelig det er fascinerende at se hvad der sker med sådan et lille menneske

ja.. og det er bare så spændende og se når de opdager nye fædigheder, man blir SÅ stolt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Nessie

isabellasmor skriver:

hehe  ja så er det slut med "baby" legetøjet 

Ak ja, der er hele tiden en ny form for legetøj der bliver mere spændende

I lørdags fik han slips på, fordi vi skulle til en 40 års fødselsdag. Og med det samme han fik det på, klappede han sig på brystet og sagde "mig mand", ha ha, ja de vokser så hurtigt. Han var så den eneste "mand" i selskabet, ingen andre havde taget slips på

Anmeld

3. april 2012

Maja88

vi har i BR købt en belino lær og kravle bold...

den er er bare super.. flotte farver.. lyde og melodier..bevægelse

Anmeld

3. april 2012

isabellasmor

Nessie skriver:

Ak ja, der er hele tiden en ny form for legetøj der bliver mere spændende

I lørdags fik han slips på, fordi vi skulle til en 40 års fødselsdag. Og med det samme han fik det på, klappede han sig på brystet og sagde "mig mand", ha ha, ja de vokser så hurtigt. Han var så den eneste "mand" i selskabet, ingen andre havde taget slips på

Haha hvor er han kær  !!

Anmeld

3. april 2012

isabellasmor

Maja88 skriver:

vi har i BR købt en belino lær og kravle bold...

den er er bare super.. flotte farver.. lyde og melodier..bevægelse

Har haft kigget på den, men var i tvivl om den overhovedet var pengene værd, men må ned og kigge igen 

Anmeld

3. april 2012

Maja88

isabellasmor skriver:

Har haft kigget på den, men var i tvivl om den overhovedet var pengene værd, men må ned og kigge igen 

den er ALLE pengene værd

Anmeld

3. april 2012

Nessie

isabellasmor skriver:

Den har jeg forresten også haft købt til min venindes søn, det var en succes

Anmeld

3. april 2012

isabellasmor

Nessie skriver:

Den har jeg forresten også haft købt til min venindes søn, det var en succes

Jamen så må vi også prøve den

Anmeld

3. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
isabellasmor skriver:

Hej piger

min datter er 5 mdr og hun har i en måned "bakket bagud", altså rejst sig op på armene og få gange rejst sig i kravle position, og prøvet at komme fremad, men istedet bakket bagud. hun er MEGET aktiv og MEGET smidig... Men nu er hun så begyndt at rejse sig i kravle stilling HELE tiden næsten, og har få gange fået det ene knæ fremad, så hun næsten har rykket sig frem.. 

Når , men til mit spørgsmål jeg kunne godt tænke mig at hjælpe min datter i denne proces, men synes det er lidt svært at finde på nogle lege som er "lær at kravle" relaterede  (hun blir nemlig såå sur når hun ikke efter utallige forsøg har rykket sig frem)  

så har i nogle forslag til nogle sjove lege på gulvet ? 

På forhånd tak 

kamilla 

Det lyder helt som min dreng. Han er idag 6 måneder og kravler rundt

Vi havde bolde til ham og han blev også frustreret når han ikke kom fremad, men det kommer af sig selv lige pludselig.

Vi gjorde meget ud af at smile til ham og sige at han er dygtig. Det var et meget stolt ansigtsudtryk han kom med hver gang man bekræftede ham

Anmeld

3. april 2012

isabellasmor

mor:) skriver:

Det lyder helt som min dreng. Han er idag 6 måneder og kravler rundt

Vi havde bolde til ham og han blev også frustreret når han ikke kom fremad, men det kommer af sig selv lige pludselig.

Vi gjorde meget ud af at smile til ham og sige at han er dygtig. Det var et meget stolt ansigtsudtryk han kom med hver gang man bekræftede ham

Vi opmuntre hende også hele tiden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.