"lær at kravle lege"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. april 2012

isabellasmor

Hej piger

min datter er 5 mdr og hun har i en måned "bakket bagud", altså rejst sig op på armene og få gange rejst sig i kravle position, og prøvet at komme fremad, men istedet bakket bagud. hun er MEGET aktiv og MEGET smidig... Men nu er hun så begyndt at rejse sig i kravle stilling HELE tiden næsten, og har få gange fået det ene knæ fremad, så hun næsten har rykket sig frem.. 

Når , men til mit spørgsmål jeg kunne godt tænke mig at hjælpe min datter i denne proces, men synes det er lidt svært at finde på nogle lege som er "lær at kravle" relaterede  (hun blir nemlig såå sur når hun ikke efter utallige forsøg har rykket sig frem)  

så har i nogle forslag til nogle sjove lege på gulvet ? 

På forhånd tak 

kamilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

crille

Med min bonus, blev vi anbefalet at "agere stopklods" lige bag fusserne så han på den måde selv kunne skubbe sig frem og få følelses af at komme fremad. Det selvfølgelig ikek rigtig nogen leg, men stadig et forslag  

Anmeld

3. april 2012

isabellasmor

crille skriver:

Med min bonus, blev vi anbefalet at "agere stopklods" lige bag fusserne så han på den måde selv kunne skubbe sig frem og få følelses af at komme fremad. Det selvfølgelig ikek rigtig nogen leg, men stadig et forslag  

ahhh, ja, det var en god ide

tak for svar 

Anmeld

3. april 2012

crille

isabellasmor skriver:

ahhh, ja, det var en god ide

tak for svar 

Velbekommen og god fornøjelse  

Anmeld

3. april 2012

isabellasmor

crille skriver:

Velbekommen og god fornøjelse  

Tusind Tak 

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Har ikke lige nogen lege at foreslå, men vi brugte en tumling, som Daniel baskede til, og skulle prøve at "fange", den fik han VILDT meget tid til at gå med

Han bakkede også rundt i stuen i lang tid, men lige pludselig gik det fremad i stedet for. Først ved at trække sig frem i armene, og så ved at kravle rigtigt.

Man kan også købe noget legetøj der triller lidt fremad, som de små så skal prøve at kravle eller krybe efter, de plejer også at være ret gode og underholdende

Anmeld

3. april 2012

twinboys

Nessie skriver:

Har ikke lige nogen lege at foreslå, men vi brugte en tumling, som Daniel baskede til, og skulle prøve at "fange", den fik han VILDT meget tid til at gå med

Han bakkede også rundt i stuen i lang tid, men lige pludselig gik det fremad i stedet for. Først ved at trække sig frem i armene, og så ved at kravle rigtigt.

Man kan også købe noget legetøj der triller lidt fremad, som de små så skal prøve at kravle eller krybe efter, de plejer også at være ret gode og underholdende

Anmeld

3. april 2012

isabellasmor

Nessie skriver:

Hun har nogle bolde hvor vi triller dem lidt frem og tilbage, men hun blir bare tosset når hun ihærdigt prøver at komme hen til den men ikke kan  

Anmeld

3. april 2012

Nessie

isabellasmor skriver:

Hun har nogle bolde hvor vi triller dem lidt frem og tilbage, men hun blir bare tosset når hun ihærdigt prøver at komme hen til den men ikke kan  

He he, det er da også irriterende

Jeg syntes at fordelen ved tumlingen var at den ringlede, vippede - men kom ikke helt ud af rækkevidde, og havde nogle iøjnefaldende farver. Og var åbenbart også god at tygge på

Anmeld

3. april 2012

isabellasmor

Nessie skriver:

He he, det er da også irriterende

Jeg syntes at fordelen ved tumlingen var at den ringlede, vippede - men kom ikke helt ud af rækkevidde, og havde nogle iøjnefaldende farver. Og var åbenbart også god at tygge på

Hehe, jamen så må vi jo finde sådan en  det er da værd at prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.