Fertilitets samtale.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Masig

pastry26 skriver:

Ok. Det lyder da som en ordentlig omgang  Dejligt for Jer at det lykkedes at undfange naturligt..

Det er rart at få svar på hvordan et forløb kan se ud, så igen tak for svar. 

Det var så lidt, og ja det er en lidt stor omgang... Der er mange der må vente ½-1 år før de egentlig kan komme i behandling fordi der er så mange ting der skal tjekkes nogle gange og ventetiderne er lange... Vores gik rimelig stærkt, vi tog til lægen efter et halvt år og 4 mdr derefter havde vi været hele omgangen igennem og ventede faktisk bare på at juleferien var slut så vi kunne få behandling... Så det svinger rigtig meget med hvor lang tid det tager, nogle gynækologer har jo op til 9 mdr's ventetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

pastry26

MariaKyedDK skriver:

min læge siger at det første der bliver gjort er AT manden skal ha en sædprøve, men ved ik om alle læger gør det forskelligt.

Hej.

Vi er lige kommet hjem fra vores samtale. Det gik godt, vi har fået en henvisning til en privat klinik her i Århus og har fået henvisningen som par. Den første gang skal vi bare snakke sammen og måske aflevere en sædprøve.

Derefter bliver der taget stilling til om vi skal gå vidre i forløbet. Dog kan det godt være at jeg får en tid med det samme til ultralyd, da jeg har været gravid før og min alder taget i betragtning. Desuden har jeg haft problemer med mit underliv før.. men nu må vi se. Det bliver spændende. Held og lykke med Jer. 

Anmeld

3. april 2012

tarkoflen

pastry26 skriver:

Hej.

Vi er lige kommet hjem fra vores samtale. Det gik godt, vi har fået en henvisning til en privat klinik her i Århus og har fået henvisningen som par. Den første gang skal vi bare snakke sammen og måske aflevere en sædprøve.

Derefter bliver der taget stilling til om vi skal gå vidre i forløbet. Dog kan det godt være at jeg får en tid med det samme til ultralyd, da jeg har været gravid før og min alder taget i betragtning. Desuden har jeg haft problemer med mit underliv før.. men nu må vi se. Det bliver spændende. Held og lykke med Jer. 

Dejligt for jer, at I blev henvist må jeg spørge hvorfor det blev i det private og ikke på Skejby, når nu det er i Århus?

Anmeld

3. april 2012

pastry26

tarkoflen skriver:

Dejligt for jer, at I blev henvist må jeg spørge hvorfor det blev i det private og ikke på Skejby, når nu det er i Århus?

Min læge henviser altid til Aagaards klinik, hvorfor ved jeg ikke. Hun siger at han er så sød og dygtig!  Vi har ikke selv nogen præferancer...

Anmeld

3. april 2012

tarkoflen

pastry26 skriver:

Min læge henviser altid til Aagaards klinik, hvorfor ved jeg ikke. Hun siger at han er så sød og dygtig!  Vi har ikke selv nogen præferancer...

Ok, var bare lidt nysgerrig

Har en veninde, der går dernede og hun er super glad for dem!

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.