Hvor er det frækt!!! *grrr* :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

MorDk

Det er bare SÅ SURT!!! Jeg har prøvet at få stjålet hele pusletasken inkl. min sminkepung som lå deri...  Arrrghhh!

Utroligt at folk ikke kan holde nallerne for dem selv! ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

bullerbassen

Det er simpelthen utroligt hvad folk kan få sig til.

Fatter det altså ikke . Har de slet ingen skam i livet.

Om så det var et par strik vanter til 20 kr så holder man nallerne for sig selv ..

Anmeld

2. april 2012

jydeinden

*Sofie* skriver:

Årh hvor er jeg harm!!!
Har lige snakket med min mor...Vuggstuen er lukket, så hun passer svesken mens jeg er på arbejde.
De havde lige været en tur i BR i centret og ladet klapvognen stå uden foran butikken.
Da de kommer ud, er sveskens termotøj væk! Det havde ligget under klapvognen i kurven.
For helved altså, hvorfor ka man ikk lade andres ting være i fred?!? Og så lige børnetøj?!?
Synes det er SÅ frækt!!!  Aaaaargh!!

der er desværre ikke grænser for hvad folk kan finde på at rende med mere .. og det er ved gud belastende, men tror man er nødtil at tage ALT med sig som man ikke vil risikerer at skulle købe nyt af.

Anmeld

2. april 2012

Clisolka

Wow! 

Seiøst, hvordan kan folk få sig selv til at gøre det!! Jeg forstår ikke de har samvittighed til det, så den må være pæn dårlig  Den dag i dag kan man desværre ikke have noget i fred 

Anmeld

2. april 2012

Barbamama

Det er altså bare det VÆRSTE når folk stjæler fra børn!!! Vi har engang været ved lægen og kunne ikke få barnevognen med op. Da vi så kom ned igen var der nogen der havde stjålet forlæderet! Og det var selvfølgelig på en dag hvor det øsregnede og stormede, så jeg brød helt sammen over ikke at kunne pakke min lille datter ordenligt ind. Der var en fremmed dame der kom og gav mig et kram. Men altså folk er SÅ ligeglade!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.