Hvor er det frækt!!! *grrr* :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. april 2012

*Sofie*

Årh hvor er jeg harm!!!
Har lige snakket med min mor...Vuggstuen er lukket, så hun passer svesken mens jeg er på arbejde.
De havde lige været en tur i BR i centret og ladet klapvognen stå uden foran butikken.
Da de kommer ud, er sveskens termotøj væk! Det havde ligget under klapvognen i kurven.
For helved altså, hvorfor ka man ikk lade andres ting være i fred?!? Og så lige børnetøj?!?
Synes det er SÅ frækt!!!  Aaaaargh!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Team Putte

*Sofie* skriver:

Årh hvor er jeg harm!!!
Har lige snakket med min mor...Vuggstuen er lukket, så hun passer svesken mens jeg er på arbejde.
De havde lige været en tur i BR i centret og ladet klapvognen stå uden foran butikken.
Da de kommer ud, er sveskens termotøj væk! Det havde ligget under klapvognen i kurven.
For helved altså, hvorfor ka man ikk lade andres ting være i fred?!? Og så lige børnetøj?!?

Det er sgu for meget!

Anmeld

2. april 2012

Bshizzle

Hvor kan nogle folk da bare være modbydelige og gøre den slags!!!  

Den der "respekt for andre mennesker og andres ting" er der desværre nogen der ikke kan finde ud af. 

Jeg tømmer osse altid barnevognen hvis den står i indkørelsen. 

Anmeld

2. april 2012

B&J

utroligt hvad folk kan få sig selv til.... jeg fatter slet ikke man kan finde på den slags hvad går der af folk

Anmeld

2. april 2012

hekran

Arrrgh! Det skal de simpelthen ikke slippe afsted med! Hvis det er i et center, så må der være noget overvågningskamera. 

Jeg ved, at det 'kun' er termotøj, men det er bare ikke i orden!

Anmeld

2. april 2012

*Sofie*

Men er man selv for naiv?
Er det naivt at tro på det gode i alle mennesker?
En gang kunne man jo sagtens ha sine ting i fred...Sådan er det bare ikk mere?
Så tænker jeg også...Det er den 2. i dag!! Folk har sq da lige fået penge...
Ja, det er bare et skide sæt termotøj, men mine penge vokser sq heller ikk på træerne...

Ja, er stadig harm...

Anmeld

2. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor surt!

Hilsen Mor til Akay (18måneder)der også lige har fået stjålet 3 nye pompdeluxe bukser i vaskehuset

Anmeld

2. april 2012

Bb3031

*Sofie* skriver:

Årh hvor er jeg harm!!!

Amen altså hvad bilder folk sig ind. Kan godt forstå du er tosset. Bliver simpelthen SÅ harm over sådan noget. Vi har lige været udsat for en lignenden episode. 

Vi bor i et lejlighedskompleks med lukket opgang. Det vil sige, at du skal bo her og have nøgle for at kunne komme ind i opgangen. Min kæreste har i nogle dagen haft et par næsten nye nike løbesko stående udenforan vores dør. Søndag morgen, da jeg vil ud med skraldet, er de væk. Jamen hvor lavt er det ikke lige. Bliver bare så tosset  Hvad bilder man sig ind. 

Oven i det, så har vi en eller flere i opgangen som chikanere os ved at ringe på vores dørklokke midt om natten. Det er nu sket op til flere gange og derfor må det være bevidst gjort.

Ej hvor vil vi bare gerne flytte. 

Anmeld

2. april 2012

Kløver

*Sofie* skriver:

Men er man selv for naiv?
Er det naivt at tro på det gode i alle mennesker?
En gang kunne man jo sagtens ha sine ting i fred...Sådan er det bare ikk mere?
Så tænker jeg også...Det er den 2. i dag!! Folk har sq da lige fået penge...
Ja, det er bare et skide sæt termotøj, men mine penge vokser sq heller ikk på træerne...

Ja, er stadig harm...

Kan godt forstå du bliver harm, er da lige så meget det man så mangler det til barnet hjem, tænkt man vil byde et barn at fryse fordi man ikke kan kende forskel på dit og mit og helt ærligt, i bilka og i tøj og sko har de termosæt til 150 kr, tænk man vil gøre sig selv til tyv for det

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

*Sofie* skriver:

Årh hvor er jeg harm!!!

Sådan nogle fjolser !!! ØV ! Folk er så langfingrede !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.