Anbefal et glattejern! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Madam Blå

Francisca skriver:

gå ind på lookfantastic.com

der sælger de ghd og fordi det er engelsk hjemmeside koster det ikke det samme som herhjemme.

jeg gav 730kr for mit der. prøv at kig.

men køb kun ghd det er det bedste.

Må jeg spørge, om du har det smalle eller brede? Jeg har ret langt hår, og det er ok tykt. Så jeg tænker at det brede er bedst? Eller er de smalle fint nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

FjolleTrold

Madam Blå skriver:

Ahh! Tusind tak! Der vil jeg helt klart kigge

Ved du om der kommer kæmpe porto eller noget på? Har aldrig købt noget fra udlandet før - frygter altid at der kommer told eller en rigtig dyr porto på hehe

Kan HELT klart anbefale et GHD fladjern - og NEJ der kommer ikke en kæmpe fragt på. Jeg gav 1 pund - købte ved www.beautysleuth.com, som vist er en underting ved det sted, hende den anden skrev.

Der kommer kun told hvis du køber uden for EU.

Anmeld

2. april 2012

Francisca

Madam Blå skriver:

Må jeg spørge, om du har det smalle eller brede? Jeg har ret langt hår, og det er ok tykt. Så jeg tænker at det brede er bedst? Eller er de smalle fint nok?

køb det traditionelle smalle.

Ikke den med den store plade. for du kan jo lave de flotteste krøller og bølger med det andet

Og om det er bredt eller ikke er egentlig ligemeget for når man glatter så deler man håret op for at tage små passer af gangen så håret bliver godt gennemglattet.

Anmeld

2. april 2012

Madam Blå

FjolleTrold skriver:

Kan HELT klart anbefale et GHD fladjern - og NEJ der kommer ikke en kæmpe fragt på. Jeg gav 1 pund - købte ved www.beautysleuth.com, som vist er en underting ved det sted, hende den anden skrev.

Der kommer kun told hvis du køber uden for EU.

Tak for svar!

Har lige bestilt en GHD Glæder mig så meget til at få det!

Anmeld

2. april 2012

Madam Blå

Francisca skriver:

køb det traditionelle smalle.

Ikke den med den store plade. for du kan jo lave de flotteste krøller og bølger med det andet

Og om det er bredt eller ikke er egentlig ligemeget for når man glatter så deler man håret op for at tage små passer af gangen så håret bliver godt gennemglattet.

Så er det købt på den hjemmeside Ih jeg glæder mig til at få det. Og er virkelig overrasket over, at man kunne få det så billigt

Har købt det smalle, og så må jeg øve mig i at lave bølger og krøller også

Anmeld

2. april 2012

Hyacinth

Madam Blå skriver:

Nu er mit højt elskede glattejern fra 2003 stået af. Det vil bare ikke mere.

Så de damer, hvilket har i, og er i glade for det?

Kunne godt tænke mig et fra GHD. Men for søren hvor er de dyre. Er det helt umuligt at finde et godt glattejern under 1000 kroner?

Håber i har nogle gode svar til mig Jeg skal nemlig til at være lækker igen! Nu skal der ske noget.. Det pynter ikke på mig, at gå hjemme på barsel

Hej

Altså jeg vil sige, at det også kommer an på, om du har meget tykt og/eller krøllet hår? Da jeg selv har sådan noget klassisk "sigøjner-garn" med krøller(er osse sigøjner), kan jeg 'kun' bruge ghd's glattejern. Det går meeeget hurtigere med at få glattet mit krøllede garn og det skåner håret mere(er jeg blevet fortalt af min frisør). Det er noget med, at de har patent på den "funktion" det har med at sende varme-impulser hvert sekund el. lign.

Laang smøre jeg skrev der.. Nå, men jeg vil anbefale ghd, men tror alligevel ikke det er nødvendigt med et top professionelt, hvis man 'bare' har ret glat hår eller alm. tykkelse i forvejen

Anmeld

2. april 2012

Francisca

Madam Blå skriver:

Så er det købt på den hjemmeside Ih jeg glæder mig til at få det. Og er virkelig overrasket over, at man kunne få det så billigt

Har købt det smalle, og så må jeg øve mig i at lave bølger og krøller også

håber du bliver glad for det

ja du må stå og øve dig så du kan få nogle flotte ''hollywood'' krøller

Anmeld

2. april 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,jeg må altså også tilslutte mig Ghd folket.Jeg brugte i mange år Melissa og var ved at blive skør over at jeg aldrig kunne glatte det ordentligt,og så sanrt jeg gik udenfor en dør bøjede det bare igen.

Men med Ghd holder det bare så godt og det bliver rigtig pænt.Og som en ekstra bonus er mit ellers altid meget elektriske hår aldrig elektrisk når jeg bruger jernet

Anmeld

2. april 2012

FjolleTrold

Madam Blå skriver:

Tak for svar!

Har lige bestilt en GHD Glæder mig så meget til at få det!

jeg er HELT sikker på, at du ikke vil fortryde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.