Anbefal et glattejern! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Madam Blå

Nu er mit højt elskede glattejern fra 2003 stået af. Det vil bare ikke mere.

Så de damer, hvilket har i, og er i glade for det?

Kunne godt tænke mig et fra GHD. Men for søren hvor er de dyre. Er det helt umuligt at finde et godt glattejern under 1000 kroner?

Håber i har nogle gode svar til mig Jeg skal nemlig til at være lækker igen! Nu skal der ske noget.. Det pynter ikke på mig, at gå hjemme på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

HeidiØ

Madam Blå skriver:

Kunne godt tænke mig et fra GHD. Men for søren hvor er de dyre. Er det helt umuligt at finde et godt glattejern under 1000 kroner?

Håber i har nogle gode svar til mig Jeg skal nemlig til at være lækker igen! Nu skal der ske noget.. Det pynter ikke på mig, at gå hjemme på barsel

Mit hedder HH Simonsen, jeg købte det faktisk hos en frisør på amager for 350,- mener jeg! Det er bare SKIIIDE godt, det var også det de brugte i salonen

Anmeld

2. april 2012

Francisca

gå ind på lookfantastic.com

der sælger de ghd og fordi det er engelsk hjemmeside koster det ikke det samme som herhjemme.

jeg gav 730kr for mit der. prøv at kig.

men køb kun ghd det er det bedste.

Anmeld

2. april 2012

Madam Blå

HeidiØ skriver:

Mit hedder HH Simonsen, jeg købte det faktisk hos en frisør på amager for 350,- mener jeg! Det er bare SKIIIDE godt, det var også det de brugte i salonen

Har lige været til frisør. Og der brugte de kun GHD. Hun sagde at HH simonsen kun er lidt billigere, men en del dårligere. Men 350?! Det er jo VILDT billigt. Det må jeg se nærmere på

Anmeld

2. april 2012

morbibi

Madam Blå skriver:

Mit er et Melissa - ledningsfrit, og det er vi rigtig glade for herhjemme

Anmeld

2. april 2012

Madam Blå

Francisca skriver:

gå ind på lookfantastic.com

der sælger de ghd og fordi det er engelsk hjemmeside koster det ikke det samme som herhjemme.

jeg gav 730kr for mit der. prøv at kig.

men køb kun ghd det er det bedste.

Ahh! Tusind tak! Der vil jeg helt klart kigge

Ved du om der kommer kæmpe porto eller noget på? Har aldrig købt noget fra udlandet før - frygter altid at der kommer told eller en rigtig dyr porto på hehe

Anmeld

2. april 2012

Madam Blå

morbibi skriver:

Mit er et Melissa - ledningsfrit, og det er vi rigtig glade for herhjemme

Hvor smart, at det er ledningsfrit! Det vidste jeg ikke, at man kunne få

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Madam Blå skriver:

Jeg har et fra Matas.. Det er sådan et der kan lave krøller osv Mener det kostede 479,- Og det er intet mindre en fantastisk  

http://www.matas.dk/remington-glattejern-s6500

I LOVE IT ! Og man kan skrue op og ned for graderne.. Jeg bruger kun 190 grader.. Og det virker perfekt

Anmeld

2. april 2012

Francisca

Madam Blå skriver:

Ahh! Tusind tak! Der vil jeg helt klart kigge

Ved du om der kommer kæmpe porto eller noget på? Har aldrig købt noget fra udlandet før - frygter altid at der kommer told eller en rigtig dyr porto på hehe

nej der er gratis fragt

har købt derfra mange gange, da de fører en masse mærker som er dyre herhjemme i dk.

Og hold dig til GHD, er selv frisør og har bedst erfaring med ghd. det er bare det bedste!

Anmeld

2. april 2012

HeidiØ

Madam Blå skriver:

Har lige været til frisør. Og der brugte de kun GHD. Hun sagde at HH simonsen kun er lidt billigere, men en del dårligere. Men 350?! Det er jo VILDT billigt. Det må jeg se nærmere på

nå for dælen... mærkeligt! Er virkelig glad for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.