Syg i institution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Maja_4000

Dot D skriver:

Jeps... Han arbejder som elinstallatør ved et renseanlæg, og de må ikke forlade grunden i "beskidt" tøj/krop... Så den er god nok Han SKAL.......

Hehe , ja okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

LR85

Hvis jeg er på arbejde tager det mig en time a komme hjem, hvis jeg er hjemme ville jeg hente på 5 min

Anmeld

2. april 2012

MariaJ

Jeg har stemt 30-40 minutter. Vi har bare 5 minutter i ren transporttid både fra arbejde og hjemmefra, men det er jo ikke altid at man lige kan slippe alt hvad man har i hænderne på sekundet. Vi bliver tit ringet hjem bare fordi hun ikke er helt på toppen eller fx ikke vil sove middagslur, så vi kan ikke stå der på sekundet bare fordi hun er lidt pylret. Hvis det var noget alvorligt ville vi kunne være der i løbet af 5-10 minutter.

Anmeld

2. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har svaret 10-20 min.

Jeg er kun blevet ringet efter en gang, og der var jeg hjemme og hentede efter ca 10 min.

Men hvis jeg havde været i Århus eller Randers feks ville der gå ca en time, da jeg først ville skulle med bus eller tog hjem.

Dog arbejder min far 10 min væk og ville kunne hente hende, hvis det blev nødvendigt.

Anmeld

2. april 2012

MortilCilas

Hvis jeg er i skole, går det mindst 30 min. da det tager 20-25 min for toget at køre, da jeg går i skole i en anden by. Også kommer det ellers an på hvad tid toget kører, er det lige kørt, skal jeg vente 30 min på det næste

Er jeg hjemme, så 10-15 minutter

Anmeld

2. april 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Herhjemme er Anton blevet ringet hjem 1 gang pga. sygdom og 1 gang pga. mistanke om ringorm - begge gange hentede jeg ham inden for 10 min., men jeg går også hjemme lige nu :-) 

Anmeld

2. april 2012

Mother-love

Jeg har stemt under 10 min. Da vi kun bor to min i bil derfra. Self hvis vi ikke er hjemme tager det nok lodt længere tid. Men vi er så ikke blevet ringet op endnu. Men isabella startedejoogså 1 februar og nu hvor jeg stadig er på barsel og kæresten er førtidspensionist så vi har holdt hende hjemme til vi var sikre på der ikke var noget

Anmeld

2. april 2012

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Jeg kører fra arbejde inden for 10 min efter opkaldet, men har så lige en halv times transport

Anmeld

2. april 2012

mortilnoahogmelina

Her arbejder jeg 1 1/2 times transport væk . Så ja det kan godt tage noge tid . Jeg går ud af døren i det sammen opkaldet kommer ind .
Min kæreste arbejder 15 min væk men kan ikk altid gå desværre .

Anmeld

2. april 2012

Plysbjørnen

Det er forskelligt... hvis jeg er hjemme går der ca 10 min. men hvis jeg er i skole kan der gå op til 1½-2 timer, for jeg skal med bus hjem først, og det tager en time men jeg skal også løbe tværs ned gennem byen for at komme med bussen og det tager 15 min, plus at jeg skal vente på at der kommer en bus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.