Syg i institution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid går der fra pædagog ringer til I henter hvis jeres barn er blevet syg i vs/dp/bh ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.224 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Maja_4000

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

raca

godt og vel en time.. nogle gange og andre gange 3 min..

det kommer an på hvor jeg lige er når de ringer og hvor hurtgt det kan afbrydes..

dog er vi ALDRIG blevet ringet hjem..

Anmeld

2. april 2012

Kay

jeg har stemt blankt... da jeg jo ikke har prøvet det endnu

men når jeg har født og barsle er afsluttet... kommer jeg nok til at havde ca. en time til og fra arbejde... og manden er det meget forskelligt... da han er håndværker og jo derfor arbejder rundt omkring... så det er jo nok ca. 1 time der kommer til at gå...

på mit arbejde i en vuggestue oplever vi alt fra 15 min. til et par timer... og det er virkelige hvor langt fra institutionen de arbejder...

Anmeld

2. april 2012

Holbæktrunten

Maja_4000 skriver:

Har stemt 40-50 min, da det er den tid det vil komme til at tage når knejten starter dp. Jeg arbejder 35 min væk, og det er ikke sikkert at jeg vil kunne gå på sekundet, da jeg er SSA og jo evt kan stå med en person der er rigtig syg...

Anmeld

2. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her vil det tage ca 20 for os begge, hvis vi sku hente. Vh stine

Anmeld

2. april 2012

Maja_4000

raca skriver:

godt og vel en time.. nogle gange og andre gange 3 min..

det kommer an på hvor jeg lige er når de ringer og hvor hurtgt det kan afbrydes..

dog er vi ALDRIG blevet ringet hjem..

Er det rigtigt ?  .. ALDRIG ? ;o

Anmeld

2. april 2012

Dot D

Har stemt 20-30 og 30-40 for alt efter hvor jeg lige er, så kan der gå mellem 20 og 40 minutter

Hvis min mand skal hente, kan der gå lidt længere, for han SKAL bade og skifte tøj, før han kan komme afted også arbejder han lidt længere væk, end jeg gør

Anmeld

2. april 2012

Maja_4000

Dot D skriver:

Har stemt 20-30 og 30-40 for alt efter hvor jeg lige er, så kan der gå mellem 20 og 40 minutter

Hvis min mand skal hente, kan der gå lidt længere, for han SKAL bade og skifte tøj, før han kan komme afted også arbejder han lidt længere væk, end jeg gør

SKAL han bade ligefrem ? Hehe

Anmeld

2. april 2012

Dot D

Maja_4000 skriver:

SKAL han bade ligefrem ? Hehe

Jeps... Han arbejder som elinstallatør ved et renseanlæg, og de må ikke forlade grunden i "beskidt" tøj/krop... Så den er god nok Han SKAL.......

Anmeld

2. april 2012

Clisolka

Jeg har stemt under 10 min - og over 1½ time. 

Er jeg på arbejde har jeg 2 timers transport hjem, men de ringer altid til min kæreste først - han har 10-15 min fra sit arbejde 

Har jeg derimod hjemmearbejde kan jeg hente hende inden for 5 min, da vuggestuen ligger klods op af vores blok 

Vi har kun prøvet at blive ringet op 2 gange sixen sep. En gang havde jeg hjemmearbejde, det var nu meget heldigt - og en anden gang, hvor far måtte hente 

De ved at jeg har lang vej til arbejdet, så de ringer altid til far først - tager han ikke telefonen, så er det mig  Vi har farmor inden for 5 min til at hente, hvis det går helt galt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.