Så frustreret over lillemands mave :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. april 2012

LykkeB

Min nu en måned gamle søn, har lidt af mavekneb fra han var et par dage gammel. Det er så synd for ham og synes efterhånden at vi hr prøvet alt. Det går ud over hans søvn så han lider af stor Søvnmangel og det gør at han bliver overtræt, hver gang han lige er faldet i søvn, får han ondt i sin lille mave. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere, det er så frusterende ikke at kunne gøre noget for ham. Jeg prøver at strække hans måltider 2-3 timer, men detklan være rigtig svært. Er der nogle der selv har oplevet det med jeres barn og hvad gjorde i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

B&J

vi fik nogle dråber daniel skulle spise som hjalp på hans mave...

men er det fordi han har hård afføring eller??? og ammer du eller flaske

Anmeld

2. april 2012

Holbæktrunten

LykkeB skriver:

Min nu en måned gamle søn, har lidt af mavekneb fra han var et par dage gammel. Det er så synd for ham og synes efterhånden at vi hr prøvet alt. Det går ud over hans søvn så han lider af stor Søvnmangel og det gør at han bliver overtræt, hver gang han lige er faldet i søvn, får han ondt i sin lille mave. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere, det er så frusterende ikke at kunne gøre noget for ham. Jeg prøver at strække hans måltider 2-3 timer, men detklan være rigtig svært. Er der nogle der selv har oplevet det med jeres barn og hvad gjorde i??

Det er nok mylicondråber B&J har prøvet - det har vi også, og de hjalp ikke. Har også prøvet probiotika pulver, det hjalp heller ikke. Det eneste der har hjulpet her, var at sørge for knægten kom af med sin afføring. Så det har heddet laktulose og hjælp med termometer i endetarmen - ikke sjovt, men nødvendigt.

Anmeld

2. april 2012

LykkeB

B&J skriver:

Han har ikke hård mave, han presser bare, men der kommer ingenting . Man skulle tro at det var hård afføring han skulle af med, sådan som han presser, men når der så endelig kommer noget ud, er det ligesom vand. Jeg ammer kun..

Anmeld

2. april 2012

LykkeB

B&J skriver:

Var det dråber som lægen udskrev?

Anmeld

2. april 2012

LykkeB

Holbæktrunten skriver:

Det er nok mylicondråber B&J har prøvet - det har vi også, og de hjalp ikke. Har også prøvet probiotika pulver, det hjalp heller ikke. Det eneste der har hjulpet her, var at sørge for knægten kom af med sin afføring. Så det har heddet laktulose og hjælp med termometer i endetarmen - ikke sjovt, men nødvendigt.

Det med termometer, vil jeg helst gerne undgå. Hvad var det for noget laktulose?

Anmeld

2. april 2012

B&J

LykkeB skriver:

Han har ikke hård mave, han presser bare, men der kommer ingenting . Man skulle tro at det var hård afføring han skulle af med, sådan som han presser, men når der så endelig kommer noget ud, er det ligesom vand. Jeg ammer kun..

nej det var de  mylicondråber daniel fik og han var flaskebarn ...

men ellers cyklede vi med hans ben og bukkede hans ben op til hans mave for at løsne men ellers ville jeg ringe til lægen og høre og de har noget du kan prøve så det kan løsne på det

Anmeld

2. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Zoneterapi er alt hva jeg har at sige!! Vh stine

Anmeld

2. april 2012

vitapigen

Det kan sagtens være hård mave selvom der kommer tynd tynd afføring ud... Det kan være der har dannet sig en prop i tarmen og at det kun er den tynde afførring der kan passere forbi.... Men hør din læge ad til hvad du kan gøre.... Evt kan det skyldes den MME i giver ham, så han skal have en anden slags hans mave bedre kan tåle?? Og dette tror jeg helt sikkert at SP kan hjælpe dig med  Men held og lykke med det i hvert fald... Det er ikke rart for både ham og jer  

Anmeld

2. april 2012

Mivsen

LykkeB skriver:

Hey smukke! Det bare så synd for ham, og sk*de hårdt for jer..
Har du brug for hjælp, lige meget med hvad, så sig til. Om det bare er aftensmad eller noget hel andet..

Men synes også du skal ringe til lægen.
Og som en anden skriver, har jeg også hørt zoneterapi skulle være godt.

Kys..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.