gave til dåb, hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

charlottekri

tarkoflen skriver:

Det er det nemlig og flag på fødselsdagsbordet går nok ikke sådan lige af mode...

Jeg har også give sådan nogle klods hans billeder, som man kan få mange steder, de er også super fine synes jeg!

god ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

JaneBJ

Legetøj kan også gå hen og blive arvegods :-)

F.eks. en sansegynge, wheely bug, kæmpe dukkehus eller andet legetøj, bare det er kvalivare...

Se en top 10 (faktisk 15) liste over de bedste dåbsgaver, inddelt efter pris...

Anmeld

2. august 2012

Pige2009

charlottekri skriver:

hej tøser

sagen er at vi er blevet bedt om at stå fadder til vores skønne smukke niece her til maj, og skal jo give en dåbsgave til prinsessen, men hvad i alverden skal vi dog finde på???

det skal være noget som hun om 20 år kan se på og tænke; "det fik jeg af min faster og onkel i dåbsgave". men sådan noget som kors er jeg ret sikker på at mine forældre giver, og synes ikke at de dersens sparebøsser i sølv er noget, da hun også skal kunne bruge det.

håber på nogle fantastiske og kreative ideer de damer, da jeg pt er helt blank...

knus charlotte

Jeg har selv et guldhjerte, jeg fik af min oldemor i dåbsgave og det går jeg med

Der er også armbånd eller en Piet Hein flagstang

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

min niece fik mange gaver som hun kan gemme.

Dåbsholder, dagmarkors, alm. kors, "min første tand" og en masse andre smykker  

en rigtig sød gave kunne være et armbånd der kan udvides. Så kan hun få det i lille størrelse nu, og så kan I to udvide det med årene, så hun kan bruge det senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.