gave til dåb, hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.306 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. april 2012

charlottekri

hej tøser

sagen er at vi er blevet bedt om at stå fadder til vores skønne smukke niece her til maj, og skal jo give en dåbsgave til prinsessen, men hvad i alverden skal vi dog finde på???

det skal være noget som hun om 20 år kan se på og tænke; "det fik jeg af min faster og onkel i dåbsgave". men sådan noget som kors er jeg ret sikker på at mine forældre giver, og synes ikke at de dersens sparebøsser i sølv er noget, da hun også skal kunne bruge det.

håber på nogle fantastiske og kreative ideer de damer, da jeg pt er helt blank...

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

L&V

charlottekri skriver:

hej tøser

sagen er at vi er blevet bedt om at stå fadder til vores skønne smukke niece her til maj, og skal jo give en dåbsgave til prinsessen, men hvad i alverden skal vi dog finde på???

det skal være noget som hun om 20 år kan se på og tænke; "det fik jeg af min faster og onkel i dåbsgave". men sådan noget som kors er jeg ret sikker på at mine forældre giver, og synes ikke at de dersens sparebøsser i sølv er noget, da hun også skal kunne bruge det.

håber på nogle fantastiske og kreative ideer de damer, da jeg pt er helt blank...

knus charlotte

Jeg syntes det her er en fin gave man kan bygge videre på

http://www.memozz.dk/forside.aspx?gclid=CJ2ol7OAlK 8CFcm-zAod3liFww

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2012

charlottekri

Månsson skriver:

Jeg syntes det her er en fin gave man kan bygge videre på

http://www.memozz.dk/forside.aspx?gclid=CJ2ol7OAlK 8CFcm-zAod3liFww

ja, den ser rigtig fin ud, skal bestemt overvejes

Anmeld

1. april 2012

L&V

charlottekri skriver:

ja, den ser rigtig fin ud, skal bestemt overvejes

Syntes at det er lidt fint man kan bygge på den resten af livet når der er storebegivenheder så som konfirmation, student, bryllup osv

Anmeld

1. april 2012

charlottekri

Månsson skriver:

Syntes at det er lidt fint man kan bygge på den resten af livet når der er storebegivenheder så som konfirmation, student, bryllup osv

ja, det vil jeg give dig ret i

Anmeld

1. april 2012

Annemor...

charlottekri skriver:

hej tøser

knus charlotte

det kunne også være en flagstang, sådan en har vi fået til vores dreng det synes jeg er en god ide fra faddere

Anmeld

1. april 2012

charlottekri

Annemor... skriver:

det kunne også være en flagstang, sådan en har vi fået til vores dreng det synes jeg er en god ide fra faddere

ja, det var også en god ide

Anmeld

1. april 2012

tarkoflen

Til begge mine gudbørn har jeg købt et piet hein bordflag, hvor jeg har fået graveret deres navn og fødselsdag på foden! De er super flotte, ikke i sølv der skal pudses og de har dem med sig resten af livet

Anmeld

1. april 2012

charlottekri

tarkoflen skriver:

Til begge mine gudbørn har jeg købt et piet hein bordflag, hvor jeg har fået graveret deres navn og fødselsdag på foden! De er super flotte, ikke i sølv der skal pudses og de har dem med sig resten af livet

det er nemlig rigtigt, og det er også noget som rent faktisk kan blive brugt og ikke bare pynter

Anmeld

1. april 2012

tarkoflen

charlottekri skriver:

det er nemlig rigtigt, og det er også noget som rent faktisk kan blive brugt og ikke bare pynter

Det er det nemlig og flag på fødselsdagsbordet går nok ikke sådan lige af mode...

Jeg har også give sådan nogle klods hans billeder, som man kan få mange steder, de er også super fine synes jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.