Sidder lige og ser TLC

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

mor2011_

ja synes også at det er slemt..for par år siden blev en af de små piger kiddnapet misbrugt flere gange og myrdet fordi manden sagde at hun lignede en voksen og har flirtet med ham til de konkurrence 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Gaia

MorDk skriver:

Det er virkelig LANGT ude! Jeg kan slet slet ikke HA' det 

Nej det er sku så synd for de børn...uha bliver jo helt dårlig ved tanken. En af pigerne græd endda fordi stylisten var ret hård ved hendes hår...moren stod bare og gloede...jeg havde godt nok stoppet det og skældt stylisten hæder og ære fra. 

Anmeld

31. marts 2012

Gaia

mor2011_ skriver:

ja synes også at det er slemt..for par år siden blev en af de små piger kiddnapet misbrugt flere gange og myrdet fordi manden sagde at hun lignede en voksen og har flirtet med ham til de konkurrence 

Nej puha stakkels lille pige og sikke et møgsvin til en mand..må han rådne op i et rum der er 1 meter gange 1 meter og hvor nøglen er væk!! Tænk at en voksen mand kan være så ..... Tænk at tro at et lille barn flirter med ham..så er man godt syg i roen. 

Anmeld

31. marts 2012

Gaia

Babymor2010 skriver:

Ja, de skal slet ikke lære det pres i så ung en alder. Det må ikke være sjovt at blive presset sådan af forældrene 

Nej tænk at være ens mors levende klæd ud dukke! Og risikerer kritik på dit udseende af din egen mor...øv sig jeg bare. Personligt synes jeg børn er smukkest og dejligstnår de ligner børn og opføre sig som børn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.