Sidder lige og ser TLC

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Gaia

Sidder lige og ser TLC, hvor de har et program om børne skønhedskonkurrencer i USA! Christ det er fandme synd for de unger! Håber sørme aldrig noget så tåbeligt slår igennem herhjemme. Det er simpelthen noget af det mest tåbelige ... Tænk at lære ens barn at det ydre ved dem er det eneste som tæller. Stakkels børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Gaia

Nåja og hvorfor skal de ligne små voksne?.. Lad dem dog være børn! Ih altså..sådan noget kan altså føre mig lidt arrig

Anmeld

31. marts 2012

Clisolka

Gaia skriver:

Sidder lige og ser TLC, hvor de har et program om børne skønhedskonkurrencer i USA! Christ det er fandme synd for de unger! Håber sørme aldrig noget så tåbeligt slår igennem herhjemme. Det er simpelthen noget af det mest tåbelige ... Tænk at lære ens barn at det ydre ved dem er det eneste som tæller. Stakkels børn

Jeg har heller aldrig forstået hvorfor de små bliver meldt til de konkurrencer. Jeg fik slået hen på kanalen en dag, hvor der var en reklame for programmet. I reklamen viste de hvordan forældrene skændtes om hvem der var den smukkeste af dem alle 

Anmeld

31. marts 2012

Gaia

Babymor2010 skriver:

Jeg har heller aldrig forstået hvorfor de små bliver meldt til de konkurrencer. Jeg fik slået hen på kanalen en dag, hvor der var en reklame for programmet. I reklamen viste de hvordan forældrene skændtes om hvem der var den smukkeste af dem alle 

Nej det er simpelthen tragisk. De forældre skulle anskaffe sig en dukke, som de kunne lege klæd ud med, istedet for deres børn. Tænker at de børn som vokser op ned skønhedskonkurrencer lære at det ydre er det spm tæller mest - også ved dem selv..puha et pres at lægge på sig selv. 

Anmeld

31. marts 2012

Zeus

Jeg så også et par programmer af det da vi stadig havde kanalen, og jeg syntes også det var vildt synd for de små børn

Anmeld

31. marts 2012

Gaia

Zeus skriver:

Jeg så også et par programmer af det da vi stadig havde kanalen, og jeg syntes også det var vildt synd for de små børn

Det er jo lige præcis det og det værste er at deres mødre ikke fatter det. Man undres

Anmeld

31. marts 2012

Zafir

Ja det er så sindsygt... og de er i øvrigt super grimme, når de bliver stadset sådan op.
Børn skal have lov til at være børn...

Anmeld

31. marts 2012

MorDk

Det er virkelig LANGT ude! Jeg kan slet slet ikke HA' det 

Anmeld

31. marts 2012

Clisolka

Gaia skriver:

Nej det er simpelthen tragisk. De forældre skulle anskaffe sig en dukke, som de kunne lege klæd ud med, istedet for deres børn. Tænker at de børn som vokser op ned skønhedskonkurrencer lære at det ydre er det spm tæller mest - også ved dem selv..puha et pres at lægge på sig selv. 

Ja, de skal slet ikke lære det pres i så ung en alder. Det må ikke være sjovt at blive presset sådan af forældrene 

Anmeld

31. marts 2012

Gaia

Zafir skriver:

Ja det er så sindsygt... og de er i øvrigt super grimme, når de bliver stadset sådan op.
Børn skal have lov til at være børn...

Helt enig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.