Min kæreste og jeg vil så gerne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

Carl-Emil's mor

TWT skriver:

Jeg er 20 og min kæreste 25.

Jeg kommer fra en meget kristen familie, og de er af den holdning at man har udd. og er gift inden man får børn. Jeg har en uddannelse, det har min kæreste ikke, da han har været udsendt til kosovo. Vi har været sammen i 3 år men er ikke gift, da vi ikke mener at det er nødvendigt lige nu 

Men ja du har ret, jeg skal blive bedre til at sige fra overfor mine foældre 

Min far mente også jeg var nødt til at gifte mig med min søns far og ikke påVilkår om der er nogen der skal bestemme om jeg skal giftes eller ej du gør dig selv en stor tjeneste ved at gøre klart for dine forældre at I ikke skal drøfte ting I ved I ikke er enige om for det gavner ingen af jer og du gerne vil have et godtForhold til dem tiltrods jeres forskellige værdier og holdninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

TWT

Carl-Emil's mor skriver:

Min far mente også jeg var nødt til at gifte mig med min søns far og ikke påVilkår om der er nogen der skal bestemme om jeg skal giftes eller ej du gør dig selv en stor tjeneste ved at gøre klart for dine forældre at I ikke skal drøfte ting I ved I ikke er enige om for det gavner ingen af jer og du gerne vil have et godtForhold til dem tiltrods jeres forskellige værdier og holdninger

Tak for dine dejlige ord Synes også jeg er blevet bedre til at stoppe samtaler jeg ved ender med at vi er sure på hinanden, med skal klart blive bedre endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.