Min kæreste og jeg vil så gerne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

TWT

fortælle den gode nyhed at vi venter baby imorgen.. Men imogen er jeg kun 6+2 og vi havde egentlig bestemt os at folk først skulle vide noget 12+0

Mine forældre har én gang presset mig til at få en abort, da de er meget gammeldag og mener at man skal være gift have udd. osv inden man laver børn. Og derfor vil vi ikke fortælle dem det, før 12+0  da de så ikke kan presse mig til en abort igen.

Min kærestes familie blev så glade sidste gang jeg var gravid, og blev meget ked af at jeg gav efter for mione forældre. De spørger tit, om vi ikke snart skal have et barn.

Kan vi godt fortælle det til mine svigerforældre imorgen, og først fortælle det til mine forældre 12+0? 

Eller hvad synes I ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

TWT

gruden til at vi gerne vil fortælle det imorgen, er at det jo er aprilsnar, og derfor vil de blive lidt i tvivl om det er sandt eller aprilsnar  

Anmeld

31. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
TWT skriver:

fortælle den gode nyhed at vi venter baby imorgen.. Men imogen er jeg kun 6+2 og vi havde egentlig bestemt os at folk først skulle vide noget 12+0

Mine forældre har én gang presset mig til at få en abort, da de er meget gammeldag og mener at man skal være gift have udd. osv inden man laver børn. Og derfor vil vi ikke fortælle dem det, før 12+0  da de så ikke kan presse mig til en abort igen.

Min kærestes familie blev så glade sidste gang jeg var gravid, og blev meget ked af at jeg gav efter for mione forældre. De spørger tit, om vi ikke snart skal have et barn.

Kan vi godt fortælle det til mine svigerforældre imorgen, og først fortælle det til mine forældre 12+0? 

Eller hvad synes I ? 

Jeg synes i skal fortælle det hvis i har lyst. Og du må blive lidt stærkere. For ingen skal presse dig til at fjerne et barn. Det er dit valg og kun dit. Og hvis i brændende ønsker det, så skal i fortælle det til alle dem i har lyst til.

Anmeld

31. marts 2012

TWT

mor:) skriver:

Jeg synes i skal fortælle det hvis i har lyst. Og du må blive lidt stærkere. For ingen skal presse dig til at fjerne et barn. Det er dit valg og kun dit. Og hvis i brændende ønsker det, så skal i fortælle det til alle dem i har lyst til.

Mange tak

Anmeld

31. marts 2012

kiwilouise

TWT skriver:

Eller hvad synes I ? 

du kan gøre lige nøjagtig som du har lyst til  de burde bare slet ikke have den indflydelse på dig om du skal have et barn eller ej - det er kun DIT valg

Anmeld

31. marts 2012

Michalala

Je tilslutter mig de andre. Gør fuldstændig som I har lyst til. Hvis dine forældre presser dig på den måde, kan de heller ikke forvente at få det at vide så tidligt som de kærestes forældre. Bare min mening

Og tillykke i øvrigt. Hvor dejligt for jer. Håber I kommer til at nyde graviditeten sammen.

Anmeld

31. marts 2012

Carl-Emil's mor

TWT skriver:

Eller hvad synes I ? 

Tænker lidt hvor gammel er du??:/ og du må gribe skeen i den anden hånd i forhold til dine forældre.. Min far vil gerne diskutere alle de valg jeg tager. Hvorfor jeg bor hvor jeg bor. Hvorfor jeg tager den uddannelse jeg gør osv osv og jeg har lært bare at sige " jeg ved vi ikke er enige så det skal vi ikke drøfte og kan du ikke respektere det lige nu må vi tales ved en anden dag.." og det hjælper altså men sig det når I føler det er rigtigt

Anmeld

31. marts 2012

Levi&LilysMor

TWT skriver:

Eller hvad synes I ? 

Tillykke med spiren i maven og selvfølgelig kan du fortælle det til svigerne i morgen, de ønsker jer kun det bedste og støtter jer i JERES beslutninger. Men undskyld, hvad er det for nogle forældre du har ?

Kan godt være de er gammeldags , men de har da slet intet at skulle have sagt... Blev lidt sur da jeg læste det. Måtte bare lige ud med det.

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Carl-Emil's mor skriver:

Tænker lidt hvor gammel er du??:/ og du må gribe skeen i den anden hånd i forhold til dine forældre.. Min far vil gerne diskutere alle de valg jeg tager. Hvorfor jeg bor hvor jeg bor. Hvorfor jeg tager den uddannelse jeg gør osv osv og jeg har lært bare at sige " jeg ved vi ikke er enige så det skal vi ikke drøfte og kan du ikke respektere det lige nu må vi tales ved en anden dag.." og det hjælper altså men sig det når I føler det er rigtigt

Jeg er 20 og min kæreste 25.

Jeg kommer fra en meget kristen familie, og de er af den holdning at man har udd. og er gift inden man får børn. Jeg har en uddannelse, det har min kæreste ikke, da han har været udsendt til kosovo. Vi har været sammen i 3 år men er ikke gift, da vi ikke mener at det er nødvendigt lige nu 

Men ja du har ret, jeg skal blive bedre til at sige fra overfor mine foældre 

Anmeld

31. marts 2012

TWT

LevisMor skriver:

Tillykke med spiren i maven og selvfølgelig kan du fortælle det til svigerne i morgen, de ønsker jer kun det bedste og støtter jer i JERES beslutninger. Men undskyld, hvad er det for nogle forældre du har ?

Kan godt være de er gammeldags , men de har da slet intet at skulle have sagt... Blev lidt sur da jeg læste det. Måtte bare lige ud med det.

mange tak  

Du kan se svar på dit spørgsmål uder det jeg svarede til Carl emils mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.