Aprilsnar !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

LR85

At man går fra hinanden er sa overhoved ikke sjovt. Nærmere omvendt. 

A folk blir glade over i venter nummer to, og det så bare er fup, sys jeg bestemt heller ikke må være morsomt. 

Ville nok vælge noget mindre personligt som kan påvirke folk så meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Ja .. Hvad synes I ? 

Mig og kæresten overvejer dem lidt .. Men er det ikke noget man laver sjov med ?

Sidste år var vi med familien i legoland og gav Madeleine en jeg-skal-være-storesøster hagesmæk på. De hoppede alle sammen i og glædede sig helt vildt.

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

min søster skrev sidste år : "så er jeg i 4. mdr."...

mange hoppede i, men det er jo faktisk sandt. april er d. 4. mdr sys den var lidt god

Anmeld

31. marts 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Vi er lige flyttet , så tror desværre ikke at folk ville hoppe på den

Så skriv noget med at I alligevel ikke kunne få det til at hænge sammen med økonomi og ansvar osv og I derfor har valgt at sælge. Hvis ikke det er solgt inden 6 mdr må I desværre ha det på tvangsaktion.. Eller sådan noget..

Anmeld

31. marts 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Kris89 skriver:

min søster skrev sidste år : "så er jeg i 4. mdr."...

mange hoppede i, men det er jo faktisk sandt. april er d. 4. mdr sys den var lidt god

Den så jeg også, og hoppede i med begge ben. Jeg synes det er den mest geniale form for aprilsnar, da den reelt set jo ikke er løgn, men bare kan tolkes på flere måder.
Jeg synes personligt ikke at deciderede løgne som aprilsnar er sjove. Synes nærmere at de er kedelige og meget fantasiløse. Og man risikerer hurtigt at såre nogen. Hellere de der lidt tvetydige, som ikke er løgn, men folk bare konsekvent tolker forkert

Anmeld

31. marts 2012

Kris89

Touché skriver:

Den så jeg også, og hoppede i med begge ben. Jeg synes det er den mest geniale form for aprilsnar, da den reelt set jo ikke er løgn, men bare kan tolkes på flere måder.
Jeg synes personligt ikke at deciderede løgne som aprilsnar er sjove. Synes nærmere at de er kedelige og meget fantasiløse. Og man risikerer hurtigt at såre nogen. Hellere de der lidt tvetydige, som ikke er løgn, men folk bare konsekvent tolker forkert

synes også bedst om dem der får folk til at undres, som ikke er løgn...

hader generelt aprilsnar...

Anmeld

31. marts 2012

Fenja09

Har stemt at ingen af dem er særlige sjove. Aprilsnar for mig er, at man vælger at sige noget som ikke rigtig betyder noget for andre eller som ikke er bekymrende, men som lyder "sandt". Jeg laver dog aldrig selv Aprilsnar, tror ikke at jeg fantasi nok til det

/Fenja  

Anmeld

31. marts 2012

Benjamins'mor

Jeg synes personligt ingen af dem er ''sjove''.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.