Aprilsnar !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

wamse

Jeg ville slet ikke bruge et brud mellem et par som aprilsnar, det synes jeg slet ikke er sjovt

Hmm jeg ville finde på noget andet end de to muligheder

Har bare ingen forslag til, hvad det ellers kunne være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

lio

Jeg synes den 1. er lidt grov, men det er fordi jeg ikke bryder mig om at få folk til at tro noget SÅ skidt for så, at fortælle det er løgn, Det er jo en ret alvorlig ting at "Spøge" med.

Anmeld

31. marts 2012

4kløver

skal drille lidt jeg lagde en test ud og skrev med termin den 1 april næste år og ja der var flere der hoppede i.

Har også sammen med min store tøs ringet til hendes farmor for at sige hun havde brækket sin arm. Vi hyggede os lige til da farmor stod i døren med en gave. Der fik vi røde øre.. gg.

Anmeld

31. marts 2012

Gaia

Hvad med noget med at I skal flytte, find et skod hus og vis frem på nettet samt en urealistisk økonomi. Intet kan få folk mere op ad stole end det 

Anmeld

31. marts 2012

Nettemor

Gaia skriver:

Hvad med noget med at I skal flytte, find et skod hus og vis frem på nettet samt en urealistisk økonomi. Intet kan få folk mere op ad stole end det 

God ide

Anmeld

31. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil
Gaia skriver:

Hæ, hæ den er go!

Anmeld

31. marts 2012

Maja_4000

Gaia skriver:

Vi er lige flyttet , så tror desværre ikke at folk ville hoppe på den

Anmeld

31. marts 2012

JJH

Den med at gå fra hinanden kan hurtigt ende i uheldige kommentarer, fordi venner vil støtte og mener det godt.

Anmeld

31. marts 2012

trunte89

JJH skriver:

Den med at gå fra hinanden kan hurtigt ende i uheldige kommentarer, fordi venner vil støtte og mener det godt.

Præcis! Den er jeg hoppet i en gang, og det var flovt for mig bageftere!!!!
Synes den er ond.

Anmeld

31. marts 2012

Århuspigen

Maja_4000 skriver:

Ja .. Hvad synes I ? 

Mig og kæresten overvejer dem lidt .. Men er det ikke noget man laver sjov med ?

sig at i fx, starter projekt baby, eller i har adobteret en barn fra uganda, eller starter jeres egen fiske-butik, eller fandt en pose med diverse tv udstyr og gav det til politiet og fik en findeløn på flere tusinde kroner fordi det var eftersøgte sager ;-). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.