Hvor er ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Dejligt med et lille pip fra dig. Jeg har tænkt meget på dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

WEEEEEE!!!!! Glæder mig til dine updates til den tid!!!!!

Og  for at du får top karakterer for dit speciale!!!!!!

Tak søde! 

Jeg beklager, at jeg ikke har givet lyd fra mig i lang tid.. Har bare haft brug for en pause fra det hele.. Men jeg kan læse, at i er igang igen Du ved, at jeg hepper

Anmeld

2. april 2012

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde! 

Jeg beklager, at jeg ikke har givet lyd fra mig i lang tid.. Har bare haft brug for en pause fra det hele.. Men jeg kan læse, at i er igang igen Du ved, at jeg hepper

Under dig pausen fuldt ud!!!!

Og 1000 tak søde!!!!

Anmeld

2. april 2012

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er her:-) Jeg var tilfældigvis lige forbi baby.dk i dag (det er jo svært at holde sig helt væk) og fandt dette dejlige indlæg:-) I er så søde!! Vi holder stadig pause,da jeg er igang med mit specialet - en proces jeg ikke føler kan kombineres med FB. Men planen er,at vi skal igang med et fryseforsøg til august,så jeg vender snart tilbage:-) Jeg håber,at i har det godt allesammen - i er savnet!! Kram fra Lisbeth

Dejligt at høre at du er ved godt mod

Som jeg også før har sagt, så tror jeg at en pause ind i mellem er godt for både krop og sjæl, og nu har du jo såå haft tid til at fordybe dig i dit speciale  Held og lykke med det

Anmeld

2. april 2012

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Dejligt at høre at du er ved godt mod

Som jeg også før har sagt, så tror jeg at en pause ind i mellem er godt for både krop og sjæl, og nu har du jo såå haft tid til at fordybe dig i dit speciale  Held og lykke med det

Tak Nessie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.