Hvor er ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

os2

Nogen der ved noget om Lisbeth 1985 ?

Har tænkt på hende af og til hvordan det mon går med deres forsøg osv. men synes ikke hun er at finde herinde mere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Miss BananaHammock

De holder pause fra behandlingen, så hun havde brug for en pause fra alt behandlingssnakken. Men jeg snakker af og til med hende og hun har det godt! Hun nyder alle de ting man ikke må når man er i behandling 

Anmeld

31. marts 2012

pussekat

Miss BananaHammock skriver:

De holder pause fra behandlingen, så hun havde brug for en pause fra alt behandlingssnakken. Men jeg snakker af og til med hende og hun har det godt! Hun nyder alle de ting man ikke må når man er i behandling 

hejsa

du hilse så når nu snakkes med hende

Anmeld

31. marts 2012

Miss BananaHammock

pussekat skriver:

hejsa

du hilse så når nu snakkes med hende

Skal jeg gøre! 

Anmeld

1. april 2012

os2

Ja, hils herindefra

Anmeld

2. april 2012

Lisbeth1985

Jeg er her:-) Jeg var tilfældigvis lige forbi baby.dk i dag (det er jo svært at holde sig helt væk) og fandt dette dejlige indlæg:-) I er så søde!! Vi holder stadig pause,da jeg er igang med mit specialet - en proces jeg ikke føler kan kombineres med FB. Men planen er,at vi skal igang med et fryseforsøg til august,så jeg vender snart tilbage:-) Jeg håber,at i har det godt allesammen - i er savnet!! Kram fra Lisbeth

Anmeld

2. april 2012

Putomanen

2. april 2012

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er her:-) Jeg var tilfældigvis lige forbi baby.dk i dag (det er jo svært at holde sig helt væk) og fandt dette dejlige indlæg:-) I er så søde!! Vi holder stadig pause,da jeg er igang med mit specialet - en proces jeg ikke føler kan kombineres med FB. Men planen er,at vi skal igang med et fryseforsøg til august,så jeg vender snart tilbage:-) Jeg håber,at i har det godt allesammen - i er savnet!! Kram fra Lisbeth

Dejligt med et lille pip fra dig. Jeg har tænkt meget på dig!

Anmeld

2. april 2012

Søholt

Hej hvordan kan man skrive indlæg herinde..

kan ik finde det. det er første gang jeg er herinde

hilsen maria

Anmeld

2. april 2012

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

WEEEEEE!!!!! Glæder mig til dine updates til den tid!!!!!

Og  for at du får top karakterer for dit speciale!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.