egenkontrol - nogen som ved noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

bullerbassen

Da jeg i sin tid var selvstændig ( grillbar ) skulle fødevarestyrelsen godkende inden vi overhoved måtte åbne biksen.

Der er forskellige regler der skal overholdes inden der må sælges mad , i mit tilfælle var der krav til køkkenet  med indretning af vaske , der skulle være opvaskemaskine osv.

Så de skal kontaktes inden de overhoved må gå igang med at sælge. Det er ikke alt man bare må sælge , hvis køkkenet ikke opfylder kravene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Da jeg i sin tid var selvstændig ( grillbar ) skulle fødevarestyrelsen godkende inden vi overhoved måtte åbne biksen.

Der er forskellige regler der skal overholdes inden der må sælges mad , i mit tilfælle var der krav til køkkenet  med indretning af vaske , der skulle være opvaskemaskine osv.

Så de skal kontaktes inden de overhoved må gå igang med at sælge. Det er ikke alt man bare må sælge , hvis køkkenet ikke opfylder kravene.

Lige nu sælger de kun fryse pizza da det er en net cafe så man spiser ikke så meget andet end det ... Men de har fået godkendt det osv jeg havde bare misforstået min chef så der er ingen problemer der

Anmeld

30. marts 2012

bullerbassen

Anonym skriver:

Lige nu sælger de kun fryse pizza da det er en net cafe så man spiser ikke så meget andet end det ... Men de har fået godkendt det osv jeg havde bare misforstået min chef så der er ingen problemer der

Ok for regler er der masser af når det kommer til det ... 

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Ok for regler er der masser af når det kommer til det ... 

Bestemt

Anmeld

31. marts 2012

Mads Bredgaard e-Smiley

Fødevarestyrelsen har en skabelon du kan bruge. Den findes her: 

http://www.foedevarestyrelsen.dk/SiteCollectionDocuments/25_PDF_word_filer%20til%20download/08kontor/Egenkontrol_eksempel_juni_09.doc

Husk at du også skal udarbejde en risikoanalyse.

Alternativt kan du ringe til e-Smiley på 70265555 og få elektronisk egenkontrol. Den dække alle dine behov inkl. risikoanalysen. Du kan se mere her: www.e-smiley.dk

Mvh Mads Bredgaard, e-Smiley

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.