egenkontrol - nogen som ved noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

hej piger

jeg har et arbejde på en cafe som ikke sælger noget videre mad, men de ønsker at få egenkontrol så de kan udvide deres sortiment og få flere gæster på den måde.. Men er der nogen som ved hvor man evt kan printe nogen sider ud og køre det på den måde i en periode indtil man får fat i fødevarestyrelsen og får elektronisk egenkontrol..

jeg kan ikke selv finde noget udover på fødevarestyrelsen's hjemmeside. så håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Isabella_mor

lige så snart i indføre madvarer så skal fødevarestyrrelsen kontaktes.. der skal i have lavet en inspektion INDEN i overhovedet har tilladelse til at sælge fødevarer.. der får i udleveret matrialer osv. og der får i også en mappe hvor der er blanketter til at udføre manuel egenkontrol hvis det er den elektroniske går ned...

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

lige så snart i indføre madvarer så skal fødevarestyrrelsen kontaktes.. der skal i have lavet en inspektion INDEN i overhovedet har tilladelse til at sælge fødevarer.. der får i udleveret matrialer osv. og der får i også en mappe hvor der er blanketter til at udføre manuel egenkontrol hvis det er den elektroniske går ned...

hmmm underligt de så ik har det fra starten af.. blev bedt om at undersøge det da de gerne vil have det, selvfølgelig forståeligt... men ved ikke om de før har været inde over (fødevarestyrelsen), men det må jeg da lige nævne for ham, for forstod heller ikke at de ikke har haft noget fra dem af..

Anmeld

30. marts 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

hmmm underligt de så ik har det fra starten af.. blev bedt om at undersøge det da de gerne vil have det, selvfølgelig forståeligt... men ved ikke om de før har været inde over (fødevarestyrelsen), men det må jeg da lige nævne for ham, for forstod heller ikke at de ikke har haft noget fra dem af..

man SKAL have tilladelse og fået en godkendelse før man bare sådan uden videre kan servere mad..!! så det er da virkelig ikke særlig klogt det som den café har gang i..

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

man SKAL have tilladelse og fået en godkendelse før man bare sådan uden videre kan servere mad..!! så det er da virkelig ikke særlig klogt det som den café har gang i..

nej det må man sige det ikke er..

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Kontrol/Ny_virksomhed_hvordan/Gode_raad_naar_du_starter_virksomhed.aspx

aaah har lige fået at vide at de har fødevarestyrelsen inde over og venter på svar og har fået godkendt at sælge lette madretter (varme pizza og toast).

Anmeld

30. marts 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

aaah har lige fået at vide at de har fødevarestyrelsen inde over og venter på svar og har fået godkendt at sælge lette madretter (varme pizza og toast).

så kommer alt med egenkontrol osv nok når i får tilladelsen.

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

så kommer alt med egenkontrol osv nok når i får tilladelsen.

præcis... haha nå jamen så behøver jeg jo ik hjælp , så har jeg bare misforstået beskeden fra chefen xD

Anmeld

30. marts 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

præcis... haha nå jamen så behøver jeg jo ik hjælp , så har jeg bare misforstået beskeden fra chefen xD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.