hvad skal i spise iaften ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

MariaKyedDK

Maja_4000 skriver:

Take away .. Vi er alle 3 syge og min kæreste er stadig på arbejde (selvom han er syg ) .. Så jeg orker ikke at lave noget :b 

forstår jeg virkelig godt, rigtig god bedring til jer alle tre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Maja_4000

MariaKyedDK skriver:

forstår jeg virkelig godt, rigtig god bedring til jer alle tre

Tak

Håber du finder inspiration til noget godt

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

isabellamor skriver:

http://arla.dk/opskrifter/Ostesuppe-og-smorristede-franskbrodstern/

så lærte jeg lige noget nyt idag at man kan lave ostesuppe, jeg er slet ik til ost, så det blir nok ik det vi skal ha idag...

go fredag aften

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

Maja_4000 skriver:

Tak

Håber du finder inspiration til noget godt

tak

Anmeld

30. marts 2012

bobbles

er alene med den lille da manden er på job til 22 så har bare lavet hjemmelavede pølsehorn men de var lidt tørre så det blev kun til 3 pølsehorn så har jeg ikke fået så meget mere øv

Anmeld

30. marts 2012

Isabella_mor

MariaKyedDK skriver:

så lærte jeg lige noget nyt idag at man kan lave ostesuppe, jeg er slet ik til ost, så det blir nok ik det vi skal ha idag...

go fredag aften

det smager slet overhovedet ikke af ost... det smager ROCKER godt...  

Anmeld

30. marts 2012

tarkoflen

MariaKyedDK skriver:

jo tAK, vil jeg da gerne,

Hvad vil du gerne vide?

Jeg har bare taget det, jeg tænkte, der måske kunne volde problemer, og du siger bare til, hvis det var noget andet du tænkte på...

Der er to forskellige pestoer, en med basilikum og en med tomat, det er begge vildt lækre og meget mere lækre end dem man normalt køber på glas og resterne efter sådan en hyggeaften kan bruges til en lækker pastaret

Carpaccio er oksekød skåret i helt tynde skiver og serveres med parmasan (det er kæresten ikke så pjattet med, så han får det uden) og så enten bare med lidt olie ud over eller med olie og citron eller olie og balsamico eddike, alt efter hvad man er til... Vi plejer også at få enten lidt salat eller nogle cherrytomater og frisk basilikum til.

Tigerrejerne uden skal vendes i lakridspulver og steges kort på panden med hvidløg og så i godt med olie, så man kan dyppe brødet i det

Hmm og nu kan jeg ikke lige huske, om der var mere jeg lige skulle uddybe, men sig endelig til

Anmeld

30. marts 2012

bette bebs

tarkoflen skriver:

Hvad vil du gerne vide?

Jeg har bare taget det, jeg tænkte, der måske kunne volde problemer, og du siger bare til, hvis det var noget andet du tænkte på...

Der er to forskellige pestoer, en med basilikum og en med tomat, det er begge vildt lækre og meget mere lækre end dem man normalt køber på glas og resterne efter sådan en hyggeaften kan bruges til en lækker pastaret

Carpaccio er oksekød skåret i helt tynde skiver og serveres med parmasan (det er kæresten ikke så pjattet med, så han får det uden) og så enten bare med lidt olie ud over eller med olie og citron eller olie og balsamico eddike, alt efter hvad man er til... Vi plejer også at få enten lidt salat eller nogle cherrytomater og frisk basilikum til.

Tigerrejerne uden skal vendes i lakridspulver og steges kort på panden med hvidløg og så i godt med olie, så man kan dyppe brødet i det

Hmm og nu kan jeg ikke lige huske, om der var mere jeg lige skulle uddybe, men sig endelig til

Carpaccio er jo råt kød, så der skal jo noget citron el.l ti,l for det tilbereder faktisk kødet og det er gude spise Den der med tigerrejer og lakriskpulver, har jeg aldrig hørt, men det lyder godt nok spændende. Har begge dele hjemme, så mon ikke det er på menuen i morgen

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

isabellamor skriver:

det smager slet overhovedet ikke af ost... det smager ROCKER godt...  

hehe fantastisk

Anmeld

30. marts 2012

Maja88

vi skal have hjemmelavet burger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.