hvad skal i spise iaften ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

MariaKyedDK

LotteN skriver:

vi skal have noget af det bedste man kan få - gratid mad
Naboen har inviterede på lammekølle, så det er slet ikke så skidt

Årh det lyder hammer lækkert, her kan manden ikke lide lam. i må ha en fantastisk aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

MariaKyedDK

Mussen2 skriver:

Det kan du tro. Jegbhar en nem opskrift på dej, hvor den ikke skal hæve. Så kan man lave den med det samme.

Ellers er hemmeligheden meget høj temperatur gerne 300 grader og ost nederst samt frisk skiveskåret morarella til allersidst mums!

Tusind tak skal du have

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

A&F skriver:

Vi skal have kartofler med kyllingfilet i karrysovs og salat til

Anmeld

30. marts 2012

Tullemor

ingen energi til en stor flot gang aftensmad her - så vi skal have rugbrød med spejlæg + grøntsager

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

Mivsen skriver:

Kender det alt for godt

Vi skal ha hakkebøf, kartofler skåret i både i ovnen med groft salt og peber, sovs og salat

orker ikke mere oksekød, vi har nærmest spist alt hvad der kan laves af oksekød i de sidste par uger, men gir dig ret, det er godt !

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

Tullemor skriver:

ingen energi til en stor flot gang aftensmad her - så vi skal have rugbrød med spejlæg + grøntsager

Her er energien også helt i bund, nok os derfor vi ik aner hva vi skal spise, vi har ingegang energi til at tænke over det hahaha

Anmeld

30. marts 2012

bette bebs

Jeg har endelig fået gang i weberen, det blæser ret heftigt Så skal der en hel kylle rylle på spyd og kartofler under blandet med chili, hvidløg, forårsløg, sesamfrø og soya

Anmeld

30. marts 2012

tarkoflen

MariaKyedDK skriver:

hvad består jeg tabas så af iaften tror du ?? hvad plejer i?

Vi plejer at købe det der pesto, man finder på køl i føtex ved siden af det friske pasta!

Så køber vi noget lækkert brød, carpaccio, tigerrejer med lakrids og hvidløg, jeg elsker tomatsalat så det får vi også tit, så laver vi lidt oliventapanade, kæresten kan godt lide kødboller med tomatsovs, nogle kartofler i ovnen med aioli og nogle gange lidt forskelligt lækkert "pålæg" ala lufttørret skinke, lækre pølser og så nogle oliven...

Det er SÅ nemt og lækkert og bare rigtig hyggemad, fordi man sidder så længe over det!

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

TeamRocket skriver:

Manden har lavet et lækkert ta selv bord til ungerne med en masse lækre lette sommerretter og frugt fad. Og jeg ligger her og er sur og dum og syg og har vold lyst til kogte kartofler og iskold cola- og gider herren lave denne sær ret til sin syge og sengeliggende kone, nej ??? Skidestrengt

åh nej da du må have rigtig god bedring, og for at din kæreste istedet har anergien og laver en masse lækkert til ungerne og kender godt til de særre lyster, og faktisk gav du mig lyst til det samme hahahhahaha.... håber snart du bliver frisk igen

Anmeld

30. marts 2012

DKTiha

tror det bliver noget salat med kylling og bacon i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.