Anonym skriver:
Tåbeligt , ja måske - men det er det jeg har lyst til
Hvorfor ? ja er inviteret til min fars fødselsdag og han ønsker at vide om vi kommer eller ej ( selvfølgelig ) men det ville jeg også gerne da vi inviterede til fødselsdag i efteråret , hvor de bare blev væk. Trods 2 beskeder.
Så ja har lyst til at være MEGA barnlig , ikke svare og bare blive væk. Inden folk farer i flint så er der selvfølgelig lidt bag historie også , som da han kom i kirke til barnedåb men blev væk fra festen , fordi han var blevet uvenner med sin kæreste.
Barndom der har budt på utallige svigt , så ja har lyst til at give tilbage 

Jeg forstår så udemærket din lyst til at "gøre imod, som der er blevet gjort imod"..
Men personligt finder jeg større glæde i at være "the better/bigger person" og altig (forsøge) at gøre hvad der er det rigtige i stedet.
Jeg vil ikke lade min personlighed lide under andres barnlige/ondskabsfulde/stupide (whatever word that fits) opførsel.
Men det kræver ind imellem at man enten tør at sige tingene direkte eller at man kan "sluge en masse lort".
Jeg vælger som oftest det først nævnte, da jeg har de bedste erfaringer med det.
Håber du finder din vej frem..
Anmeld