Har lyst til at være barnlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

forstår dig godt... ved lige hvordan du har det.. og jeg vil blive væk og gøre gengæld...

hi hi det kunne være så godt , men har trods alt så meget pli at det gør jeg nok ikke. Men min indre stemme siger GØR DET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Jeg kan forstå din lyst til at give tilbage, men det er jo din far. Kan du ikke bare fortælle ham, hvordan du i virkeligheden har det, og tag den derfra.? .

Ja men vend den om JEG ER HANS DATTER....

Og nej snakke med ham ville ikke være en mulighed.

Anmeld

30. marts 2012

A&F

Ja men vend den om JEG ER HANS DATTER....

Og nej snakke med ham ville ikke være en mulighed.

Og? Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det vil gavne jeres forhold at undlade at svare ham pga hans fejl. ? Anyway, det er op til dig, hvad du vil gøre

Anmeld

30. marts 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Tåbeligt , ja måske - men det er det jeg har lyst til

Hvorfor ? ja er inviteret til min fars fødselsdag og han ønsker at vide om vi kommer eller ej ( selvfølgelig ) men det ville jeg også gerne da vi inviterede til fødselsdag i efteråret , hvor de bare blev væk. Trods 2 beskeder.

Så ja har lyst til at være MEGA barnlig , ikke svare og bare blive væk. Inden folk farer i flint så er der selvfølgelig lidt bag historie også , som da han kom i kirke til barnedåb men blev væk fra festen , fordi han var blevet uvenner med sin kæreste.

Barndom der har budt på utallige svigt , så ja har lyst til at give tilbage

Jeg forstår så udemærket din lyst til at "gøre imod, som der er blevet gjort imod"..

Men personligt finder jeg større glæde i at være "the better/bigger person" og altig (forsøge) at gøre hvad der er det rigtige i stedet.

Jeg vil ikke lade min personlighed lide under andres barnlige/ondskabsfulde/stupide (whatever word that fits) opførsel.

Men det kræver ind imellem at man enten tør at sige tingene direkte eller at man kan "sluge en masse lort".

Jeg vælger som oftest det først nævnte, da jeg har de bedste erfaringer med det.

Håber du finder din vej frem..

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Og? Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det vil gavne jeres forhold at undlade at svare ham pga hans fejl. ? Anyway, det er op til dig, hvad du vil gøre

Forventer bestemt ikke du forstår 

Gider ikke være dørmåtte , som jeg skrev har jeg lyst til at være barnlig . Og at der ligger andet bag.

Det ville ikke gøre den store forskel for vi har intet forhold 

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Jeg forstår så udemærket din lyst til at "gøre imod, som der er blevet gjort imod"..

Men personligt finder jeg større glæde i at være "the better/bigger person" og altig (forsøge) at gøre hvad der er det rigtige i stedet.

Jeg vil ikke lade min personlighed lide under andres barnlige/ondskabsfulde/stupide (whatever word that fits) opførsel.

Men det kræver ind imellem at man enten tør at sige tingene direkte eller at man kan "sluge en masse lort".

Jeg vælger som oftest det først nævnte, da jeg har de bedste erfaringer med det.

Håber du finder din vej frem..

Siger bestemt min mening, hvilket har kostet mig meget.

Og sluge en masse lort er jeg færdig med , gider ikke være dørmåtte.

Jeg vil behandles på samme måde som jeg behandler andre, med respekt. Dem der ikke kan det gider jeg ikke bruge tid på

Familie eller ej

Anmeld

30. marts 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Siger bestemt min mening, hvilket har kostet mig meget.

Og sluge en masse lort er jeg færdig med , gider ikke være dørmåtte.

Jeg vil behandles på samme måde som jeg behandler andre, med respekt. Dem der ikke kan det gider jeg ikke bruge tid på

Familie eller ej

Well.. jeg har selv sagt "hej hej" til flere familie medlemmer, jeg bruger ikke tiden på folk der ikke er villige til at prøve at forstå mig, fordi jeg selv synes jeg bruger meget tid på at prøve og have forståelse for mine medmennesker.

Men min point var også blot at jeg godt forstår din lyst.. men at jeg personligt ikke ville gøre mod, som de havde gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.