Har lyst til at være barnlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

Tåbeligt , ja måske - men det er det jeg har lyst til

Hvorfor ? ja er inviteret til min fars fødselsdag og han ønsker at vide om vi kommer eller ej ( selvfølgelig ) men det ville jeg også gerne da vi inviterede til fødselsdag i efteråret , hvor de bare blev væk. Trods 2 beskeder.

Så ja har lyst til at være MEGA barnlig , ikke svare og bare blive væk. Inden folk farer i flint så er der selvfølgelig lidt bag historie også , som da han kom i kirke til barnedåb men blev væk fra festen , fordi han var blevet uvenner med sin kæreste.

Barndom der har budt på utallige svigt , så ja har lyst til at give tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

TeamRocket

Jeg forstår dig godt. Men ja, det er barnligt

Anmeld

30. marts 2012

lio

Jeg kender til følelsen og ville "give gengæld" super barnligt, men nogen gange hjælper det. Pyt med det.

Fedt du erkender det.

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg forstår dig godt. Men ja, det er barnligt

Skrev jeg jo også  men hold op jeg har lyst til det.

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Jeg kender til følelsen og ville "give gengæld" super barnligt, men nogen gange hjælper det. Pyt med det.

Fedt du erkender det.

Meget barnligt , men er ski træt af man kan opføre sig som man vil den anden vej. Så har lyst til at give tilbage. MEGA barnligt

Anmeld

30. marts 2012

Laulund87

Det kan jeg godt forstå!

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det kan jeg godt forstå!

Anmeld

30. marts 2012

A&F

Jeg kan forstå din lyst til at give tilbage, men det er jo din far. Kan du ikke bare fortælle ham, hvordan du i virkeligheden har det, og tag den derfra.? .

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hvorfor ? ja er inviteret til min fars fødselsdag og han ønsker at vide om vi kommer eller ej ( selvfølgelig ) men det ville jeg også gerne da vi inviterede til fødselsdag i efteråret , hvor de bare blev væk. Trods 2 beskeder.

Så ja har lyst til at være MEGA barnlig , ikke svare og bare blive væk. Inden folk farer i flint så er der selvfølgelig lidt bag historie også , som da han kom i kirke til barnedåb men blev væk fra festen , fordi han var blevet uvenner med sin kæreste.

forstår dig godt... ved lige hvordan du har det.. og jeg vil blive væk og gøre gengæld...

Anmeld

30. marts 2012

M (:

Jeg kan godt forstå du har lyst til at være barnlig og uopdragen (som han selv er det!), men det hjælper jo intet på problemet at synke ned på hans niveau - jo, måske fatter han vinket, og problemet løser sig selv, men der er jo også en risiko for, at han ikke gør.. Og hvis det er tilfældet, kan du jo ikke længere tillade dig at være utilfreds med hans manglende opdragelse, når du selv har lavet samme nummer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.