Hvor længe i liften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.857 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja

Det er sådan at indtil videre har Ida jo sovet i sin lift i barnevognen, vuggen og ja alle steder.

MEN... Lille pigen bevæger sig så utrolig meget, at hun sommetider får knaldet hovedet ind i kanten på liften og det gør jo selvfølgelig ondt

Så... Er det på tide at jeg ikke ligger hende i liften mere? Hvor længe lå jeres i lift?

Jeg tænker mest på.. Om det stadig er for "stort" for hende at ligge i barnevognen uden lift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

HeidiØ

rikkeregnbue skriver:

Ja

Det er sådan at indtil videre har Ida jo sovet i sin lift i barnevognen, vuggen og ja alle steder.

MEN... Lille pigen bevæger sig så utrolig meget, at hun sommetider får knaldet hovedet ind i kanten på liften og det gør jo selvfølgelig ondt

Så... Er det på tide at jeg ikke ligger hende i liften mere? Hvor længe lå jeres i lift?

Jeg tænker mest på.. Om det stadig er for "stort" for hende at ligge i barnevognen uden lift.

Her lå William i liften til han var 3 mdr - så var han sku for lang til den, sys vi! .. Men nu har vi også en kombivogn, den er jo liiiiige en smule mindre i selve kassen

Anmeld

30. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeidiØ skriver:

Her lå William i liften til han var 3 mdr - så var han sku for lang til den, sys vi! .. Men nu har vi også en kombivogn, den er jo liiiiige en smule mindre i selve kassen

Ida er 9 uger gammel. Men det går jo heller ikke at bette pigen slår sig ved at ligge i liften.

Anmeld

30. marts 2012

HeidiØ

rikkeregnbue skriver:

Ida er 9 uger gammel. Men det går jo heller ikke at bette pigen slår sig ved at ligge i liften.

Ej, det gør det ikke! Jeg kan også huske jeg tænkte at hvis det nu var MIG der lå så trangt, om jeg ikke ville blive klaustrofobisk! Hehe!

Anmeld

30. marts 2012

Koen.

Lærke var 3 mdr da hun ikke kunne være i liften mere

Anmeld

30. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng lå i den i 6 mdr. og vores pige i 3 mdr. Den eneste grund til, at vores pige ikke lå i den i længere tid var pga. at det var sommer på det tidspunkt og havde brug for mere luft.

Anmeld

30. marts 2012

lilledittemor

Bella hun er lige blevet tre måneder, og vi skal til at have en madras i hendes seng, i stedet for at hun sover i liften.

Hun kan egentlig godt passe den lidt endnu, men hun ligger og kradser på den, så jeg vågner om natten

Hvis din datter slår sig og græder af det, så synes jeg at du skal tage hende ud af den

Du kan jo evt. bruge en junior dyne til hende, så kan hun stadig blive svøbt godt ind, selvom hun ligger i barnevognen

Anmeld

30. marts 2012

TrineMine86

rikkeregnbue skriver:

Ja

her var Magnus også omkring de 3-4 måneder, han var alt for lang til sidst og måtte ligge med bøjede ben, men han følte sig så tryg i liften, nu er han også for stor til at være i vuggen, men synes han er for lille til at være i sin tremmeseng

jeg har gjort det at jeg har rullet et håndklæde til en lang "pølse" og lagt det i en bue rundt i kanten af vuggen, så kan han ikke slå hovedet op i kanten, hvis du forstår?

måske du skulle prøve det, hvis altså du synes hun er for lille til at komme over i barnevognen..

Anmeld

30. marts 2012

Trine89

Caia var omkring 2½ mdr gammel da jeg tog hende ud at liften.. 
Hun nemlig også meget uroligt når hun vågnede og slog også hovedet i kanten og slog også ofte hånden ind i kanten så hun blev ked af det. og det syntes jeg var synd.. 

Anmeld

30. marts 2012

Tona

Ja

Min datter lå i lift til hun var knap 4 mdr, men hvis jeg får en barn mere tror jeg slet ikke at jeg vil bruge den lift i barnevognen. Så stor er en barnevogn alligevel heller ikke for den lille og de skal jo have plads til at kunne bevæge sig. Man kan evt "gøre barnevognen lidt mindre" ved at lægge en bamse eller to derned ved barnets "hovede/overkrop så de sanser at den er der og føler jeg mere "puttet ned"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.