Baby afføring..hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

L&V

LineSchack skriver:

Super tusind tak....sys bare den karry farve var lidt voldsom ...

He he ja det ser lidt anderledes ud.. Men når det har sat lidt i tarmen så får det lidt sjov farve Det kan os blive grynet og orange Adder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

LineSchack

modesty skriver:

En tommelfingerregel er at ammebabyer må have op til 10 dage mellem afføringer. Flaskebabyer skal skide hver dag.

Da min dreng var helt lille, var der også mange skrigeture som jeg troede handlede om ondt i maven. Senere har jeg fundet ud af at - hallo - babyer græder altså bare nogle gange uden grund. Eller, selvfølgelig er det ikke uden grund, for det er jo en helt vild ting at blive kastet ud i den her verden, indtrykkene er voldsomme og gråden er en måde at få omsorg på. Så medmindre du decideret kan se at hun har ondt i maven, presser uden at der kommer noget, krummer sig sammen om maven o.s.v. Så kan det altså sagtens bare være lidt nyfødt-kuller.

M.h.t. hendes afføring er der som sagt intet unormalt at der går tid imellem. Min dreng har siden han blev født og til nu, hvor han er 5,5 mdr., altid haft 2-3-4 dage mellem afføringer.

Sys bare det lyder så voldsomt med de dage, men de har jo brug for maden... Det nok bare ny bagt mor pyler jeg skal af med.... Der er jo så meget man skal lærer og forholde sig til...og når det svinger lidt ud så tænker jeg det værste...tak for hjælpen i hvertfald og undskyld min usikkerhed ...

Anmeld

29. marts 2012

LineSchack

Månsson skriver:

He he ja det ser lidt anderledes ud.. Men når det har sat lidt i tarmen så får det lidt sjov farve Det kan os blive grynet og orange Adder..

Hehe ja det kan virkelig se "sjovt" ud men ihh det bringer tilfredsstillelse hos de små my...

Anmeld

29. marts 2012

L&V

LineSchack skriver:

Hehe ja det kan virkelig se "sjovt" ud men ihh det bringer tilfredsstillelse hos de små my...

Ja det er en ting der er sikkert.. Hvis det på et tidspunkt går helt i stå så put noget olie på bebs fusser og masser langs siden af foden på den side med lilletåen Det anbefalede min zoneterapeut at vi gjorde hver dag da min datter altid har haft mange problemer med maven

Anmeld

29. marts 2012

LineSchack

Månsson skriver:

Ja det er en ting der er sikkert.. Hvis det på et tidspunkt går helt i stå så put noget olie på bebs fusser og masser langs siden af foden på den side med lilletåen Det anbefalede min zoneterapeut at vi gjorde hver dag da min datter altid har haft mange problemer med maven

Ej hvor træls for din lille datter de ved ikk hvad det skyldes?.... Og i hvertfald tusind tak for rådet det vil jeg prøve ...

Anmeld

29. marts 2012

L&V

LineSchack skriver:

Ej hvor træls for din lille datter de ved ikk hvad det skyldes?.... Og i hvertfald tusind tak for rådet det vil jeg prøve ...

Narh altså nogle har jo bare mere sart mave end andre.. Nu er hun jo 6 måneder og må spise det meste så vi træder varsomt mht nye ting..

Anmeld

29. marts 2012

L&V

LineSchack skriver:

Og det var så lidt, hvis de har luft osv i maven så hjælper det ret godt og man kan se hvis de har ondt for så trækker de fødderne til sig og måske begynder og græde også er det vigtigt at stoppe. man må ikke trygge for hårdt eller holde hårdt om foden så det bliver noget ubehageligt noget

Anmeld

29. marts 2012

LineSchack

Jaa det har du selvf ret i, men det super godt i ved hvor i skal træde varsomt så jeres lille guldklump ikk blir skidt....gad virkelig godt at kende signalerne på de ting jeg er urolig for...

Anmeld

29. marts 2012

L&V

LineSchack skriver:

Jaa det har du selvf ret i, men det super godt i ved hvor i skal træde varsomt så jeres lille guldklump ikk blir skidt....gad virkelig godt at kende signalerne på de ting jeg er urolig for...

Ja lige præcis.. Det ska du nok finde ud af det tager jo tid at lære dem at kende og lære deres signaler og de bliver tydeligere og tydeligere med tiden

Anmeld

29. marts 2012

LineSchack

Månsson skriver:

Ja lige præcis.. Det ska du nok finde ud af det tager jo tid at lære dem at kende og lære deres signaler og de bliver tydeligere og tydeligere med tiden

Ja selvf... ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.