ano14316 skriver:
Mange tak for dit svar.
Vi dropper kartofler for en periode og grød og så får han "bare" grøntsagsmos, har alle dem du nævner i frysere.
Jeg har netop sat svesker til udblødning, og jeg har også købt abricoser og figner (fignemos skal jeg lige være sikker på om han må få)
Han har fået 2 gange 5 ml lactulose, og der kom en ordentlig ble idag.
Kan man give sveske mosen ved siden af? sådan at det ikke er blandet med grøntsagsmosen, men at han selvfølgelig får det samtidig?
Har du et bud på hvor længe jeg skal køre med grøntsagsmos, før jeg begynder at introducere grøden og kartoflerne igen?
Åh, jeg er jo ikke ekspert. 
Jeg tænker umiddelbart - hvorfor vil du give sveskemos separat? Men det går jeg da ud fra at man kan. Sveskemosen i sig selv kan jo faktisk godt være lidt hård ved maven - ikke m.h.t. forstoppelse, men det kan give mavekneb. Så jeg vil umiddelbart tro at det virker lidt blidere på maven hvis man blander det op - men jeg skal ikke kunne sige det.
Hvor lang tid der skal gå? Hmmm, bumbum. Herhjemme lader jeg der gå i hvert fald et par uger, men det er ren mavefornemmelse, jeg har ikke nogle facts at basere det på. Jeg tænker bare at bebs jo er ligeglad med om h*n får det ene eller det andet, så hvorfor have travlt?
Jeg kan desuden sige at min dreng efter 3 dage på sweet potato mos med lidt MME, olie og sveskemos i, har leveret to store lortebleer, så herhjemme har det i hvert fald den rigtige effekt!

Anmeld