Hvad laver i med jeres børn på en helt alm. dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

L&V

Himmelsmil skriver:

Hov.. Er faktisk lige kommet i tanker om en anden aktivitet som vi gør nogle gange om ugen. Babymassage. Det er virkelig hyggeligt, og min søn elsker det..

Åh ja det var en go ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

kiwilouise

Månsson skriver:

Ja jeg mangler lidt inspiration til hav jeg ska lave med min skønne Laura de dage vi bare er her hjemme og hygger.. Jeg tænker ikke på hva igår til af babysvømning osv bare hjemme leg

hov  havde ikke set at hun var en baby  

Anmeld

28. marts 2012

L&V

kiwilouise skriver:

hov  havde ikke set at hun var en baby  

Det er skisme iorden tænkte bare det var en ret veludviklet bette en du havde dig der eller noget spændende ludo.. men det lyder hyggeligt, glæder mig os til vi når den aldre hvor vi kan lave alt det

Anmeld

28. marts 2012

kiwilouise

Månsson skriver:

Det er skisme iorden tænkte bare det var en ret veludviklet bette en du havde dig der eller noget spændende ludo.. men det lyder hyggeligt, glæder mig os til vi når den aldre hvor vi kan lave alt det

hahah  jeg ville også have gloet lidt hvis min datter på 8 måneder pludselig sad sammen med de store og spillede ludo

Anmeld

28. marts 2012

L&V

kiwilouise skriver:

hahah  jeg ville også have gloet lidt hvis min datter på 8 måneder pludselig sad sammen med de store og spillede ludo

Ha ha ja frisk ville det være

Anmeld

28. marts 2012

Mamalou

Politikken har lavet en rigtig god bog, der hedder Leg med din baby. Den har jeg været glad for. 

Blandt andet er der en øvelse med en motionsbold (købte en badebold) hvor bebse enten ligger på ryggen eller maven, mens man ruller med bolden. Du kan også lave rulleøvelser og mange andre øvelser, der fremmer motorikken. 

Måske du skulle en tur forbi biblioteket?

Vh. Louise

Anmeld

28. marts 2012

tinasmor

Månsson skriver:

Tak for svaret.. Nej hun er kun 6 måneder og kan jo selvfølgelig ikke en helt masse men det er rart at høre hva andre laver med deres børn

Gid der var sådan et sted her med en små børns venlig legeplads

Troede hun var ældre. Hun har så meget hår

Anmeld

28. marts 2012

L&V

Mamalou skriver:

Politikken har lavet en rigtig god bog, der hedder Leg med din baby. Den har jeg været glad for. 

Blandt andet er der en øvelse med en motionsbold (købte en badebold) hvor bebse enten ligger på ryggen eller maven, mens man ruller med bolden. Du kan også lave rulleøvelser og mange andre øvelser, der fremmer motorikken. 

Måske du skulle en tur forbi biblioteket?

Vh. Louise

Lyder spændende.. Den må jeg da lige kigge på.. Jeg går til sanse motorik med hende der gør vi os det med bolden

Anmeld

28. marts 2012

L&V

tinasmor skriver:

Troede hun var ældre. Hun har så meget hår

Ja også er der ikke engang så meget som der har været

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.