Lange hynder..Tak skat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Muffin_girl

ønskebarn74 skriver:

Ikke mere, jeg er snart 38år og med alderen er det blevet normalt og sådan jeg er.. Min mand ELSKER dem som de er.. De bliver nusset og leget med hver dag (har den frækkeste sexgud).. Så idag er jeg glad for dem som de er..

Og du skal ikke være bange for at træde mig for nær..

Jeg har kun et ømt punkt og det er at jeg ikke kan få børn naturligt.. Og ikke kan klare når folk mener det ikke er en sygdom, for det er det ved mig (har PCOS)

heheh det er dejligt at du har det sådan Og at din kæreste elsker dem så meget Det er rigtigt vigtigt jo  

Det er jeg da ked af du har .... Det er en sygdom..! Jeg lider selv af endometriose . Hvis du kender det.. Og der er nogle i min endo gruppe der både har PCOS og endo. Så jeg kender en masse til det.. 

Nu må jeg hellere lade være med at skrive mere. Vi ødelægger vist hendes tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

tinasmor

Tænker også, at det måske ikke er det han har ment. Mænd siger nogle gange tingene lidt dumt og som sårbar kvinde tager man det meget nært til sig.

Det ER svært at føle sig atraktiv lige efter en fødsel næsten lige meget hvad man gør fordi man har en mave som stadigvæk ligner man er gravid.

Men nogle gange er det også det der skal til før at man får nok og siger NEJ NU GØR JEG NOGET. Sådan havde jeg det i hvertfald. Jeg var så træt af at være stor (altså pga graviditet og fødsel osv) Så da maven endelig faldt lidt ned til normalen igen så var jeg faktisk mega motiveret til også at prøve at tabe mig samtidig. Der ER jo noget man selv kan gøre noget ved (ved godt der er svært) men man ved jo godt havd der skal til, så selv om man ofte ikke har overskuet så kan det af føle sig grim osv være med til at sætte skub i det. Så jeg vil anbefale laaaange gåture med barnevognen her til foåret sommere, evt. tage lidt solarium hvis du føler dig bleg og som du selv er inde på ny frisure og tøj (vent dog lidt med det da jeg synes man taber sig meget de første 9 måneder så noget af det jeg købte efter 4 måneder kan jeg ikke længere passe) Det med babserne er der nok ikke andet at gøre ved end 1) finde en super fin bh og så leve med det 2) spare så meget så muligt op og få det lavet når du/I har pengene

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

hvor dejligt at læse at der findes andre.. 

Det er klart en mulighed at jeg overreagere pga dårligt selvværd. Det har vi talt om før. Han forstår det bare ikke.. Om 11 mdr er jeg færdig med at betale til banken,så begynder jeg en opsparring.. VIL have dem lavet. Syntes det er så pinligt. Jeg kan ikke tage i svømmehallen eller på stranden,jeg kan ikke gå i bad med min kæreste uden at forsøge at skjule det hele med ihærdige gemmelegsforsøg! 

Skriv i bare om store bryster og pcos (som er en sygdom)

Det var den sygdom jeg troede jeg havde grundet nederen symptomer,et par mdr efter lægetjek og blodprøver var jeg gravid og hurra for det! Nu er det bare alt andet der hænger og får min krop til at ligne en på 90. Baby er det værd,men.. You know

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.