Lange hynder..Tak skat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Muffin_girl

Sørens skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Zeus

Jeg tror bare fyre nogen gange kommer til at sige noget uhensigtsmæssigt, uden at det egentlig er det de vil.. Medmindre han er ude på at såre dig med vilje?

Min kæreste sad også, da vi havde det første besøg derhjemme efter fødslen af den yngste, og sagde at jeg havde været deform til sidst... Deform??? Tak siger man bare Men det var jo ikke dét han mente, bare at jeg havde en stor mave.. Tror bare, at hvis man i forvejen har lidt dårlig selvtillid, så gør de bemærkninger ekstra ondt. Jeg kunne grine af det, men det er måske ikke der ville gøre det

Anmeld

28. marts 2012

ønskebørn74

tror også jeg skal kalde mine for hynder  

.. Plejer ikke at kalde dem det.. Men stor og størst... GG..

Har 1½ skål forskel... Godt de er meget store, f og g/h skål... Ellers havde det været meget mere tydeligt..

Anmeld

28. marts 2012

Pikku Myy

Nu har jeg i hele det her forhold fået små stikpiller omkring mine bryster. Jeg har haft lavt selvværd under graviditeten da jeg er bleg,strækmærket OG overvægtig. Jep. Im so freaking lucky... 

Nå. Men altså,foruden det så føler jeg mig grim! Jeg har talt med kæresten om at jeg vildt gerne vil ha ordnet mit hår,få noget smart tøj der klær mig og..en brystoperation. Vi har ikke råd,men bare det at tale om det var stort. Vi talte om det her inden jeg blev gravid sidste år. Jeg har 35 cm fra skulder til brystvorte.

I går talte vi om hvor meget en baby kan se, afstand ect. Min kæreste citerede simon juhl med at børn kan se 20 cm,og det er derfor at kvinder over 40 ikke bør få børn da de fleste kvinder i den alder har over 20 cm fra øjne til bryst.. Derfor nævnte han at  lange hynder med monsterøjne skræmmer børnene. Something. Ikke korrekt citeret.

Jeg har hængebryster. Det ved jeg. Vores sexliv har været meget hæmmet af det her problem,plus at den ene er større end den anden. Det ser grimt ud. Jeg sagde så til ham at jeg åbenbart havde lange hynder for jeg har jo 35 cm fra øjne til brystet hvor baby spiser.. Så blev han kort lidt stille,og nu føler jeg mig endnu grimmere end nogensinde. lange hynder..Tak skat.. Hvad skal man sige?

Jeg er bleg,strækmærket ret meget,overvægtig og med lange hynder med monsterøjne. Hvordan skal man liige føle sig smuk som nybagt mor med det selvværd?

Fuck altså! 

Jeg tror du skal prøve at vende den om inde i dit hoved. Din kæreste tænker ikke på dine bryster som "lange hynder". For så ville han ikke have sagt det til dig! Når der er nogen der siger at der max skal være 20 cm fra øjne til bryst, tænker han ikke over at dine bryster måske ikke er i denne kategori. For ham er dine bryster dejlige, og hvis der skulle være noget i vejen med "lange" bryster, må de da være længere end dine, for dine er der ikke noget i vejen med!

Det er lidt lige som kvinder og længden på deres kærestes pik...

Han har svært ved at anerkende at du har det svært med dine bryster, fordi han ikke kan se hvad du ser. Han ser BRYSTER - som han tilmed har eneret til...

Jeg kan selvfølgelig godt forstå at det er rigtig hårdt for dig at høre din kæreste sige disse ting, og derfor skal du også forklare ham hvordan det får dig til at føle, men du skal huske at han kun siger det til dig, fordi han ikke føler at du tilhører kategorien.

Anmeld

28. marts 2012

Muffin_girl

ønskebarn74 skriver:

.. Plejer ikke at kalde dem det.. Men stor og størst... GG..

Har 1½ skål forskel... Godt de er meget store, f og g/h skål... Ellers havde det været meget mere tydeligt..

. har det altid været sådan ? Ja det tror jeg du har ret i .. At når man har store bryster så ses det ikke... 

Jeg er bare træt af at de er så store.. Jeg bruger 75 I .. Og er kun 22... Og de vokser og vokser.. Nu må hynderne snart slappe af

Anmeld

28. marts 2012

tarkoflen

Jeg håber da virkelig ikke han har ment det så hårdt, som du har taget det, for så er han da godt nok en klaphat!

Dårligt selvværd kan jo gøre, at man kan tage tingene lidt mere tungt, end hvis man bare havde det fantastisk med sig selv!

Er sikker på, at du er fantastisk på din helt egen skønne måde!

Anmeld

28. marts 2012

ønskebørn74

. har det altid været sådan ? Ja det tror jeg du har ret i .. At når man har store bryster så ses det ikke... 

Jeg er bare træt af at de er så store.. Jeg bruger 75 I .. Og er kun 22... Og de vokser og vokser.. Nu må hynderne snart slappe af

Da jeg var slank havde jeg en C/D og en E skål.. Havde bare inlæg i den ene side, så kunne ingen se det..

Og hold da op.. Dine er godt nok store..

Anmeld

28. marts 2012

Muffin_girl

ønskebarn74 skriver:

Da jeg var slank havde jeg en C/D og en E skål.. Havde bare inlæg i den ene side, så kunne ingen se det..

Og hold da op.. Dine er godt nok store..

Okay Generer det dig til hverdag ? Du må sige hvis jeg spørger for meget ... 

ja de er kæmpe... Og jeg syntes ikke jeg er decideret fed! jeg hard da nogle kilo for meget.. men er kun 160 høj... Så det kan godt se voldsomt ud syntes jeg. men kæresten LOVE it !

Anmeld

28. marts 2012

ønskebørn74

AalborgPigen skriver:

Okay Generer det dig til hverdag ? Du må sige hvis jeg spørger for meget ... 

ja de er kæmpe... Og jeg syntes ikke jeg er decideret fed! jeg hard da nogle kilo for meget.. men er kun 160 høj... Så det kan godt se voldsomt ud syntes jeg. men kæresten LOVE it !

Ikke mere, jeg er snart 38år og med alderen er det blevet normalt og sådan jeg er.. Min mand ELSKER dem som de er.. De bliver nusset og leget med hver dag (har den frækkeste sexgud).. Så idag er jeg glad for dem som de er..

Og du skal ikke være bange for at træde mig for nær..

Jeg har kun et ømt punkt og det er at jeg ikke kan få børn naturligt.. Og ikke kan klare når folk mener det ikke er en sygdom, for det er det ved mig (har PCOS)

Anmeld

28. marts 2012

karina1980

Anonym skriver:

Nu har jeg i hele det her forhold fået små stikpiller omkring mine bryster. Jeg har haft lavt selvværd under graviditeten da jeg er bleg,strækmærket OG overvægtig. Jep. Im so freaking lucky... 

Nå. Men altså,foruden det så føler jeg mig grim! Jeg har talt med kæresten om at jeg vildt gerne vil ha ordnet mit hår,få noget smart tøj der klær mig og..en brystoperation. Vi har ikke råd,men bare det at tale om det var stort. Vi talte om det her inden jeg blev gravid sidste år. Jeg har 35 cm fra skulder til brystvorte.

I går talte vi om hvor meget en baby kan se, afstand ect. Min kæreste citerede simon juhl med at børn kan se 20 cm,og det er derfor at kvinder over 40 ikke bør få børn da de fleste kvinder i den alder har over 20 cm fra øjne til bryst.. Derfor nævnte han at  lange hynder med monsterøjne skræmmer børnene. Something. Ikke korrekt citeret.

Jeg har hængebryster. Det ved jeg. Vores sexliv har været meget hæmmet af det her problem,plus at den ene er større end den anden. Det ser grimt ud. Jeg sagde så til ham at jeg åbenbart havde lange hynder for jeg har jo 35 cm fra øjne til brystet hvor baby spiser.. Så blev han kort lidt stille,og nu føler jeg mig endnu grimmere end nogensinde. lange hynder..Tak skat.. Hvad skal man sige?

Jeg er bleg,strækmærket ret meget,overvægtig og med lange hynder med monsterøjne. Hvordan skal man liige føle sig smuk som nybagt mor med det selvværd?

Fuck altså! 

wow så har jeg altså også hænge luffer, jeg har 30 cm fra skuldre til brystvorte og jeg har kun en A(lille b-skål)

men altså jeg er også sådan en blegfed dansker, med en masse strækmærker og nu også hænge luffer

men jeg er dejlig alligevel og det er du med garenti også.

men jeg tænker lidt at hvis du er så ked af dine bryster og at de er uens, så gå til lægen med dette, kender en som skal have det ordnet på statens regning, netop fordi, de er forskellig i str(1-2 str) og det har totalt ødelagt hendes selvværd.

og overvægt, tja altså de færreste smider bare alle kilo sådan BUM, jeg fødte for 8 år siden og kæmper stadig med 10 kg, men jeg har dage hvor jeg selv synes jeg er smuk og dem holder jeg fast i, de dage hvor jeg føler mig knap så smuk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.