Jeg er så træt af ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

onlyme

Delilah skriver:

Ja.. UNdskyldninger som "Jeg er altså meget stresset for tiden!"

For helvede.. du arbejder ikke, du går ikke i skole, du er ude til fester, rollespil osv osv... Du får 2000 kr ekstra i din kontanthjælp bare forid du har et barn som du bruger måske 20kr om måneden på! Get a grip.

Men ja han kan blive ved med at løbe fra det men en dag vil han vågne op og indse han er gået glip af hele hans opvækst og at han ikke vil have noget med ham at gøre og så vil det være hans eget personlige helvede. Håber bare ikke det kommer der til 

Nej hvis han er på kh og intet har at bruge sin tid på så er det da utroligt han ikke kan overskue det,.!
Og hvis han kun bruger penge på druk mm, så ansøg dog om forhøjet børnebidrag, det havde jeg gjort,.
Har du andre til at hjælpe til når tingene bliver lidt for meget? altså kommer du ud overhovedet,.?
Jeg er rasende over man kan være på den måde, folk som ham har ikke meget mellem ørene, og jeg håber faktisk, ikke for din søns skyld men for farens at det en dag går op for ham hvor meget han er gået glip af og han bliver enormt ENORMT ked af det over det, når den dag kommer, [hvis den kommer]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.