Spørgsmålet er jo bare når man er privat dagplejer, det er jo bare en privat person der heller ikke kan få VS plads?!
Det jeg ville lægge vægt på med en der passer sit egen barn, er hvordan og hvorledes det skal foregå hvis hendes eget barn så får plads før dit. For en 3-4 år siden var der i KBH næsten endnu mere mangel på vs pladser end der er nu, og der så jeg mange brænde fingerne, fordi deres barn startede op hos én der også stod på venteliste og lige så snart dp´s eget barn kom ind så glemte de deres løfte om at de nok skulle fortsætte med at passe det andet barn også. Så stod de mødre med et barn som IGEN skulle til at køres ind et nyt sted.
Hvis mit barn skulle passes af en som havde sit eget barn også, ville jeg derfor være helt sikker på at det andet barn ikke skulle i instution før barnet var f.eks 3 år. På den måde ville jeg sikre mig, at hun ikke pludselig stoppede midt i det hele, så mit barn blev taberen og skulle til at starte hos endnu en privat før man fik plads i vuggestuen.

Camilla
www.foto-paa-laerre.dk
collager til lærred, ugle wallstickers, dåbs -og fødselsdags indbydelser
Anmeld