Ligegyldig afstemning - Men jeg er nysgerrig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Becks

M (: skriver:

Ja, det har det været. Jeg husker det jo af gode grunde ikke, men tror det har været hårdt for mine forældre - og særligt min mor, der var medindlagt hver gang (og derudover havde et barn, der er 20 mdr. ældre end mig, og gravid med min 15 mdr. yngre lillesøster)..

Min mor har fortalt, at det var så slemt, at de ikke havde flere typer antibiotika tilbage - så hvis den sidste type ikke virkede, var der ikke mere at gøre.. 

Ja, utroligt, at en lille mellemørebetændelse kan gøre så meget skade! Og det er jo en mega simpel undersøgelse at kigge i ørerne.. 

PUHA!!! Det må fandeme have været hårdt for din mor

Lidt vildt der ikke var mere at gøre, heldigt der lige kom en "klog" !! læge forbi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

M (:

Becks skriver:

PUHA!!! Det må fandeme have været hårdt for din mor

Lidt vildt der ikke var mere at gøre, heldigt der lige kom en "klog" !! læge forbi!

Ja, tror bestemt heller ikke det har været nemt!

Ja, det er jeg egentlig også ret glad og taknemmelig for! 

Anmeld

28. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg var ørebarn (de første 2,5 år især).

Min datter er det heldigvis ikke, og jeg håber heller ikke, min søn bliver det, men han er kun 5 uger, så jeg kan ikke med 100% sikkerhed sige, han ikke bliver det. Håber dog han/vi også slipper

Anmeld

28. marts 2012

wamse

Jeg er andet ;-)

Jeg har ikkr været ørebar. Har 3 børn, hvoraf den ældste var ørebarn. Han fik dræn, da han var ca 1 år, og har så ikke døjet med det efterfølgende :-)

Anmeld

28. marts 2012

B&J

Nej jeg har aldrig døjet med ørne og det har daniel heller ikke inu han er 2 farmand har haft øre pine 2 gange da han var barn

Anmeld

28. marts 2012

Muffinmus

jeg var ørebarn som lille og fik det punkere flere gange ,og var indlagt som helt lillemen mine børn er ikke ørebørn.

Min datter har lige haft lidt mellemørebetændelse på venstre øre i forbindelse med lidt forkølelse, men lægen sagde at 70 % af ungerne i dag ville blive ramt på et eller andet tidspunkt af det, måske bare en smule og det blev man ikke ørebarn af jo:-)

Og hun havde da også kun ondt 3 dages tid og fik ikke noget for det da der ikke var feber eller noget andet.

Så mine børn er heldigvis sluppet nemt omkring det.

Anmeld

28. marts 2012

Caracatita

Jeg har ikke selv været ørebarn, men min ældste søn har haft dræn i 2 gange, de er nu ude, men han døjer nogle gange stadig med nedsat hørelse og ondt i ørerne. Min mellemste søn har haft dræn i 1 gang, de er ude og han har ingen problemer....vores yngste har ikke haft dræn eller andre problemer ned ørerne - men skal man se pessimistisk på det, så kan det jo nået endnu, for han er kun lige blevet 1 år.

Anmeld

28. marts 2012

Silas&Mille

Ved ikke lige hvilken en jeg skal vælge, så har ikke stemt endnu

Jeg var ikke selv ørebarn, men noget tyder på at Silas måske er det.
Men ved ikke noget før vi har været ved ørelæge den 11. april.
 for at han ikke er ørebarn. 

Anmeld

28. marts 2012

FrkZier

Becks skriver:

Ja, jeg sidder jo her og har døjet med mine ører et par uger nu..

Jeg er ørebarn og er det man kalder for ørevoksen, da jeg rigtig tit døjer med dem.. Skal muligvis have lagt dræn igen. Det er ikke noget jeg ser frem til, jeg kan huske alle de gange jeg fik det lagt som barn = Ikke sjovt!!!!

Så var det jeg kom til at tænke på, om der var en sammenhæng, så stem peops

jeg var ørebarn - men har altså ikke selv nogen børn endnu så kan ikke helt stemme

Anmeld

28. marts 2012

An&Jo

Becks skriver:

Ja, jeg sidder jo her og har døjet med mine ører et par uger nu..

Jeg er ørebarn og er det man kalder for ørevoksen, da jeg rigtig tit døjer med dem.. Skal muligvis have lagt dræn igen. Det er ikke noget jeg ser frem til, jeg kan huske alle de gange jeg fik det lagt som barn = Ikke sjovt!!!!

Så var det jeg kom til at tænke på, om der var en sammenhæng, så stem peops

jeg har aldrig haft noget med mine ører, med ved så ikke om faderen har..

Dog er Johannes ørebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.