Ligegyldig afstemning - Men jeg er nysgerrig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var du selv ørebarn - og er dit barn/børn det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.000 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Becks

Ja, jeg sidder jo her og har døjet med mine ører et par uger nu..

Jeg er ørebarn og er det man kalder for ørevoksen, da jeg rigtig tit døjer med dem.. Skal muligvis have lagt dræn igen. Det er ikke noget jeg ser frem til, jeg kan huske alle de gange jeg fik det lagt som barn = Ikke sjovt!!!!

Så var det jeg kom til at tænke på, om der var en sammenhæng, så stem peops

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

bagger26

Har stemt alt det andet, fordi jeg har aldrig døjet med ørene, men børnenes far har døjet meget med ørene og begge mine børn døjer med ørene også.. kunne nok bare have stem jeg(faren) døjer og mine børn døjer, men nu fik jeg stemt alt det andet hehe..

Anmeld

27. marts 2012

Ka+Ma=Be

Becks skriver:

Jeg er ørebarn og er det man kalder for ørevoksen, da jeg rigtig tit døjer med dem.. Skal muligvis have lagt dræn igen. Det er ikke noget jeg ser frem til, jeg kan huske alle de gange jeg fik det lagt som barn = Ikke sjovt!!!!

Jeg har stemt "alt det andet du har glemt!"  

Jeg var selv ørebarn Det har været noget rigtig møg med dræn on and off i mange år, sprungne trommehinder, løbende øre etc.

Jeg ved ikke hvorvidt Benjamin er eller bliver ørebarn, men jeg håber det virkelig virkelig ikke! 

Anmeld

28. marts 2012

Becks

bagger26 skriver:

Har stemt alt det andet, fordi jeg har aldrig døjet med ørene, men børnenes far har døjet meget med ørene og begge mine børn døjer med ørene også.. kunne nok bare have stem jeg(faren) døjer og mine børn døjer, men nu fik jeg stemt alt det andet hehe..

Nåe ja, havde glemt fædrene

Jeg er nemlig spændt på om der er en sammenhæng mellem om mor/far var det og børnene så også bliver det.. Min far døjede meget med ørene som barn også

Anmeld

28. marts 2012

M (:

Becks skriver:

Jeg var lungebarn det første år af mit liv, og blev indlagt hver 14. dag med lungebetændelse. Efter et helt ÅR opdager en kvik læge, at jeg konstant fik lungebetændelse fordi immunforsvaret kæmpede for at holde en infektion i ørerne nede.. Fik dræn, og puf, derefter ingen lungebetændelser.. 

Døjer fortsat med ørerne, hver gang jeg fanger den mindste infektion..

Har endnu ingen børn, men håber bestemt ikke, at de få samme historie som mig - og ellers vil jeg da presse på, og få lægerne til at undersøge barnets ører (gentagne gange!).. 

Anmeld

28. marts 2012

Becks

Katte87 skriver:

Jeg har stemt "alt det andet du har glemt!"  

Jeg var selv ørebarn Det har været noget rigtig møg med dræn on and off i mange år, sprungne trommehinder, løbende øre etc.

Jeg ved ikke hvorvidt Benjamin er eller bliver ørebarn, men jeg håber det virkelig virkelig ikke! 

Uh krydser for Benjamin ikke skal døje med det også

Uha ja, sprængte trommehinder, AVS.. Fik sprængt den ene i sidste uge og den anden tager de på torsdag

Anmeld

28. marts 2012

Ka+Ma=Be

Uh krydser for Benjamin ikke skal døje med det også

Uha ja, sprængte trommehinder, AVS.. Fik sprængt den ene i sidste uge og den anden tager de på torsdag

Taaak! 

Årh, hvor har jeg ondt af dig! Jeg kan udemærket huske, hvor forfærdeligt det var.

Du har vel også fået suget ørene!?  AV! "Du skal lægge heelt stille" - det er jo også bare SÅ nemt, når det gør skide nullernaller! 

Anmeld

28. marts 2012

Becks

M (: skriver:

Jeg var lungebarn det første år af mit liv, og blev indlagt hver 14. dag med lungebetændelse. Efter et helt ÅR opdager en kvik læge, at jeg konstant fik lungebetændelse fordi immunforsvaret kæmpede for at holde en infektion i ørerne nede.. Fik dræn, og puf, derefter ingen lungebetændelser.. 

Døjer fortsat med ørerne, hver gang jeg fanger den mindste infektion..

Har endnu ingen børn, men håber bestemt ikke, at de få samme historie som mig - og ellers vil jeg da presse på, og få lægerne til at undersøge barnets ører (gentagne gange!).. 

Lidt a la samme historie som mig.. Jeg døjede bare med alt muligt, indtil de opdagede ørene også.. Puha, et hårdt 1 leveår du har haft..

Jeg har som sagt heller ingen børn endnu, men jeg vil bestemt også presse på, for at de tjekker ørene en gang for meget

Anmeld

28. marts 2012

Becks

Katte87 skriver:

Taaak! 

Årh, hvor har jeg ondt af dig! Jeg kan udemærket huske, hvor forfærdeligt det var.

Du har vel også fået suget ørene!?  AV! "Du skal lægge heelt stille" - det er jo også bare SÅ nemt, når det gør skide nullernaller! 

Åh ja, suget ører og næse -

Det værste med alle de omgange med dræn er faktisk masken man fik narkosen i  Kan ikke tage den den dag idag, går i panik og er ved at  mig over lugten..

Tak

Anmeld

28. marts 2012

M (:

Becks skriver:

Lidt a la samme historie som mig.. Jeg døjede bare med alt muligt, indtil de opdagede ørene også.. Puha, et hårdt 1 leveår du har haft..

Jeg har som sagt heller ingen børn endnu, men jeg vil bestemt også presse på, for at de tjekker ørene en gang for meget

Ja, det har det været. Jeg husker det jo af gode grunde ikke, men tror det har været hårdt for mine forældre - og særligt min mor, der var medindlagt hver gang (og derudover havde et barn, der er 20 mdr. ældre end mig, og gravid med min 15 mdr. yngre lillesøster)..

Min mor har fortalt, at det var så slemt, at de ikke havde flere typer antibiotika tilbage - så hvis den sidste type ikke virkede, var der ikke mere at gøre.. 

Ja, utroligt, at en lille mellemørebetændelse kan gøre så meget skade! Og det er jo en mega simpel undersøgelse at kigge i ørerne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.