åh hvor jeg dog "elsker" min bror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Anonym trådstarter

Nu er min "dejlige" bror og jeg blevet uvenner igen igen... Han ville have mig til at finde et andet hjem, til mine katte, som han har haft i snart 1½ år, da de "æder" ham ud af huset, skrev så at jeg ville hente dem i morgen, så måtte de bare være udekatte dog med spisen idendørs... Det skal lige siges at han i går meddelte mig at han havde fået/købt hvad ved jeg en Labrador, som om den spiser mindre end 2 katte???

Nu er han blevet så tosset at jeg igen igen*7 ikke har nogen bror, og at hvis jeg og min datter kommer i morgen vil han ringe til politiet, for at få mig fjernet fra hans grund...

Nå ville egentlig bare af med lidt luft... 

Men jeg behøver vel sige at jeg er ved at være træt af fjolset???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

aarhusmor

Kan da godt forstå at han er træt af at have dine katte og om han har købt hund eller ej, så er kattene jo ikke hans problem.

Men jeg forstår ikke hvorfor I ikke må hente dem... Lyder som om I skal holde jer lidt væk fra hinanden. men du må jo spørge ham om han så kommer med dem

Anmeld

27. marts 2012

Nadia&Daniel

Tja, helt kvik er han da ikke, vist det har taget ham 1½ år at finde ud af det..

Håber I finder en løsning

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Kan da godt forstå at han er træt af at have dine katte og om han har købt hund eller ej, så er kattene jo ikke hans problem.

Men jeg forstår ikke hvorfor I ikke må hente dem... Lyder som om I skal holde jer lidt væk fra hinanden. men du må jo spørge ham om han så kommer med dem

Det skal lige siges at det var ham selv der sagde at han ville have da jeg var ved at finde et andet hjem til dem... Så han passer dem ikke...

Men har fået lov til at få dem tilbage hvis jeg betaler 1500 kr for at han har givet dem mad og husly i den tid han har haft dem (jeg har ikke svaret på den besked)

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Tja, helt kvik er han da ikke, vist det har taget ham 1½ år at finde ud af det..

Håber I finder en løsning

Nej vel... Men tror det har noget at gøre med at han får den hund her i weekenden, og at han ikke har penge til begge dele...

Anmeld

28. marts 2012

Dot D

Nu kan det godt være, at jeg har misforstået noget.....

Men hvis det er DINE katte, så er det vel fair nok, at DU betaler noget til dem. Det har vel været for at være flink og for at hjælpe dig, at din bror har taget sig af dem?

Eller

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Men hvis det er DINE katte, så er det vel fair nok, at DU betaler noget til dem. Det har vel været for at være flink og for at hjælpe dig, at din bror har taget sig af dem?

Eller

Hvis du spørger kattensværn (pga øretatovering), ja så er det mine for de er aldrig blevet skrevet over i hans navn... Men da jeg stod for 1½ år siden og ville finde et andet hjem til dem, da vi havde problemer med vores Naboer (pga. kattene), sagde han selv at han godt ville have dem... Havde han den gang sagt at jeg skulle betale for at han havde dem, havde han fået et nej, så havde jeg sgu beholdt dem selv, ind til jeg havde fundet noget andet...

Synes det er lidt forkert at han beder mig finde et andet hjem til dem, og når jeg så siger at de kan komme tilbage til mig ind til vi finder noget andet, at jeg så skal betale 1500 kr for dem, bare fordi jeg lægger ud med at sige de skal være udekatte...

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Eller

Det kan godt være det har været for at være flink, men jeg forlangte ikke penge af ham, for at have hans Kat på kost i det ½ år han sad og ruskede tremmer...

Anmeld

28. marts 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Det skal lige siges at det var ham selv der sagde at han ville have da jeg var ved at finde et andet hjem til dem... Så han passer dem ikke...

Men har fået lov til at få dem tilbage hvis jeg betaler 1500 kr for at han har givet dem mad og husly i den tid han har haft dem (jeg har ikke svaret på den besked)

ja det stiller jo sagen i et helt andet lys. Så er det jo hans katte nu og ikke dit problem. Med mindre du vil have dem tilbage

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

ja det stiller jo sagen i et helt andet lys. Så er det jo hans katte nu og ikke dit problem. Med mindre du vil have dem tilbage

Ikke sådan med vold og magt have dem tilbage... Men han ville have mig til at finde et andet hjem til dem, hvor jeg så tilbød at tage dem tilbage ind til vi fandt noget andet... Selv om de nok ikke ville komme længere end her til så... 

Men han accepterede åbenbart ikke at de skal være udekatte her ved mig, og leve på samme måde som de gør hos ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.