Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: Åhhh det er så forfærdeligt, vi havde det på begge unger i 7 dageKun vand og lidt æble juice måtte vi give for maven er for sart
Åhhh det er så forfærdeligt, vi havde det på begge unger i 7 dageKun vand og lidt æble juice måtte vi give for maven er for sart
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puslingen skriver: Ja, det er det.Chalie er kun lige knap og nap blevet rask fra sidste omgang og har stadig en bakterie i mave grundet pencellin som gør han i forvejn havde dårlig mave. Så vi har kørt med diarre i større eller mindre grad i 8 uger.
Ja, det er det.Chalie er kun lige knap og nap blevet rask fra sidste omgang og har stadig en bakterie i mave grundet pencellin som gør han i forvejn havde dårlig mave. Så vi har kørt med diarre i større eller mindre grad i 8 uger.
Puslingen skriver: Det med isen var en god ide, den glædet ham meget takJa, det er det, han var ellers så små ved at væremffisk og nu har han så en slem forkøelse og omgang syge. Det er ikke fair
Det med isen var en god ide, den glædet ham meget takJa, det er det, han var ellers så små ved at væremffisk og nu har han så en slem forkøelse og omgang syge. Det er ikke fair
Årh hvor godt at isen faldt i god jord
Vi håber han snart er rask og krydser alt hvad der krydses kan for det
Puslingen skriver: HeyJa Så søger jeg endnu engang nogle gode råd.Charlie lider pt både af diarre og opkast i går aftes ved lægevagten fik vi at vide at han skulle have revolyt 5ml hver 5 min da han var let dehydreret. Får han mere end det, kaster han endten op eller skider han inden for et par min. rent vand.Han har så endelig haft en lille tisse tår og han græder også tåre, så det jo godtMen han græder og græder fordi han vil have mere vand end det.Men det kommer bare retur.Har været til lægen 2 dag i træk og de siger der bare er virus.Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?Han tørste jo tydeligvis, men får han lov bare drikke skider og brækket jan sig i et væk
HeyJa Så søger jeg endnu engang nogle gode råd.Charlie lider pt både af diarre og opkast i går aftes ved lægevagten fik vi at vide at han skulle have revolyt 5ml hver 5 min da han var let dehydreret. Får han mere end det, kaster han endten op eller skider han inden for et par min. rent vand.Han har så endelig haft en lille tisse tår og han græder også tåre, så det jo godtMen han græder og græder fordi han vil have mere vand end det.Men det kommer bare retur.Har været til lægen 2 dag i træk og de siger der bare er virus.Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?Han tørste jo tydeligvis, men får han lov bare drikke skider og brækket jan sig i et væk
Tænker sodavand is. Hvad med det
livhemdrup skriver: Tænker sodavand is. Hvad med det
Puslingen skriver: Det var der også en anden der forslog og det falt i rigtig god jord men frygter lidt han er blevet meget dehydreretMin læge åbner for tlf kl 14 så ringer jeg der.
Det var der også en anden der forslog og det falt i rigtig god jord men frygter lidt han er blevet meget dehydreretMin læge åbner for tlf kl 14 så ringer jeg der.
lyder som en god ide rigtig god bedring med ham.
livhemdrup skriver: lyder som en god ide rigtig god bedring med ham.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128