ja, så har jeg endnu et par spørgsmål-diarre og opkast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.214 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

2721

Hey

Ja Så søger jeg endnu engang nogle gode råd.

Charlie lider pt både af diarre og opkast i går aftes ved lægevagten fik vi at vide at han skulle have revolyt 5ml hver 5 min da han var let dehydreret. Får han mere end det, kaster han endten op eller skider han inden for et par min. rent vand.

Han har så endelig haft en lille tisse tår og han græder også tåre, så det jo godt

Men han græder og græder fordi han vil have mere vand end det.
Men det kommer bare retur.

Har været til lægen 2 dag i træk og de siger der bare er virus.

Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?
Han tørste jo tydeligvis, men får han lov bare drikke skider og brækket jan sig i et væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Klumpe-dumpe

Kan du ikke give ham en hård opvredet klud, som han kan sutte på?

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Puslingen skriver:

Hey

Ja Så søger jeg endnu engang nogle gode råd.

Charlie lider pt både af diarre og opkast i går aftes ved lægevagten fik vi at vide at han skulle have revolyt 5ml hver 5 min da han var let dehydreret. Får han mere end det, kaster han endten op eller skider han inden for et par min. rent vand.

Han har så endelig haft en lille tisse tår og han græder også tåre, så det jo godt

Men han græder og græder fordi han vil have mere vand end det.
Men det kommer bare retur.

Har været til lægen 2 dag i træk og de siger der bare er virus.

Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?
Han tørste jo tydeligvis, men får han lov bare drikke skider og brækket jan sig i et væk

Har hørt at et snapseglas med vand hver 10-15 min. hjælper med at vænne kroppen til væske igen.. Evt. med lidt salt og sukker i så han får noget til at opretholde balancen..

Ved ik om det virker i dit tilfælde, han har været syg længe ifølge dine tråne herinde?

Anmeld

27. marts 2012

VIPpigen

Jeg ved det strider imod mange mødres principper, men cola og chips, eller saltstænger... Han skal have både sukker og salt når han er lettere dehydræret... Eller saft. Ham skal ikke bællere cola, eller spise en hel pose chips, men lidt til maven... Eller en ristet bolle...

God bedring med ham :-)

Anmeld

27. marts 2012

2721

Ariel skriver:

Kan du ikke give ham en hård opvredet klud, som han kan sutte på?

Han vil ikke sutte på den

Anmeld

27. marts 2012

2721

Team Putte skriver:

Har hørt at et snapseglas med vand hver 10-15 min. hjælper med at vænne kroppen til væske igen.. Evt. med lidt salt og sukker i så han får noget til at opretholde balancen..

Ved ik om det virker i dit tilfælde, han har været syg længe ifølge dine tråne herinde?

Ja, det er vel efterhånden 8 uger i et stræk, med det ene eller det andet

Revolyt er en dehydreringsvæske som har alt hvad kroppen har brug for af salte, sukker osv.

Problemet er at han skriger helt vildt fordi han vil have mere at drikke end det han må

Anmeld

27. marts 2012

2721

VIPpigen skriver:

Jeg ved det strider imod mange mødres principper, men cola og chips, eller saltstænger... Han skal have både sukker og salt når han er lettere dehydræret... Eller saft. Ham skal ikke bællere cola, eller spise en hel pose chips, men lidt til maven... Eller en ristet bolle...

God bedring med ham :-)

Tak

Den revolyt han får indeholder alt hans krop har brug for af salte, sukker osv.

Han spiser intet.

Problemet er han er mere tørstig, men hvis ham får mere ryger det hele retur og mere til. Men han græder så forfærdeligt meget og jeg er så nedkørt efter hånden

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Puslingen skriver:

Ja, det er vel efterhånden 8 uger i et stræk, med det ene eller det andet

Revolyt er en dehydreringsvæske som har alt hvad kroppen har brug for af salte, sukker osv.

Problemet er at han skriger helt vildt fordi han vil have mere at drikke end det han må

Hvad med sodavandsis? Eller isterninger hvis han kan sutte på sådan nogle uden at få dem galt i halsen.. Man kan nemlig oz få isterninger som sådan nogle stænger hvor de kan holde og sutte på den samtidig.. Det giver ham følelsen af at få væske uden at det bliver for meget..

8 uger er dælme lang tid! Stakkels lillemand

Anmeld

27. marts 2012

2721

Team Putte skriver:

Hvad med sodavandsis? Eller isterninger hvis han kan sutte på sådan nogle uden at få dem galt i halsen.. Man kan nemlig oz få isterninger som sådan nogle stænger hvor de kan holde og sutte på den samtidig.. Det giver ham følelsen af at få væske uden at det bliver for meget..

8 uger er dælme lang tid! Stakkels lillemand

Det med isen var en god ide, den glædet ham meget tak

Ja, det er det, han var ellers så små ved at væremffisk og nu har han så en slem forkøelse og omgang syge. Det er ikke fair

Anmeld

27. marts 2012

sarahb

Åhhh det er så forfærdeligt, vi havde det på begge unger i 7 dage
Kun vand og lidt æble juice måtte vi give for maven er for sart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.