Hvad skal jeg dog stille op med ham???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Troldemommi

undskyld jeg siger det men fejler han noget ? Det virker ikke som en opførsel som er normal når man er 33 år, jeg tænker depression eller lignende...

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

undskyld jeg siger det men fejler han noget ? Det virker ikke som en opførsel som er normal når man er 33 år, jeg tænker depression eller lignende...

Monica

Jeg har faktisk selv lige været igennem en deppresion som jo nok har skyldtes vores forhold kører som det gør, er kun lige kommet ud på den anden side...

Jeg kunne nogle gange godt fristes til at tro han har en også... men jeg ved det ikke... han bliver ved med at sige når vi er mest oppe at køre at han må søge  noget psykologhjælp eller snakke med en eller anden...? 

Har jeg også forslået ham maaange gane, men igen gør han ikke noget for det... eller for at forholdet skal blive bedre...

Anmeld

27. marts 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg har faktisk selv lige været igennem en deppresion som jo nok har skyldtes vores forhold kører som det gør, er kun lige kommet ud på den anden side...

Jeg kunne nogle gange godt fristes til at tro han har en også... men jeg ved det ikke... han bliver ved med at sige når vi er mest oppe at køre at han må søge  noget psykologhjælp eller snakke med en eller anden...? 

Har jeg også forslået ham maaange gane, men igen gør han ikke noget for det... eller for at forholdet skal blive bedre...

Så syntes jeg helt ærligt du må give ham et ultimatum enten søger han professionel hjælp for i det mindste at blive afklaret om om han fejler noget, eller så forlader du ham.

Jeg ved det er nemt for mig at skrive og sikkert meget svært for dig at gøre, men det lyder som om i er 2 måske 3 i jeres hjem der er ulykkelige og det må der da gøres noget ved, i har også et barn og tænke på.

Monica

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Det nu ikke fordi jeg regner med at gå på betalt ferie  men har virelig brug for noget tid uden stress og ting der SKAL gøres osv. som når man studere og arbejder fultid.  

Ja ved godt jeg får børenpenge af faderen, men hvordan ordner man alle de ting der skal ordnes fra den ene dag til den anden? og hvor skal man være til der er styr på det... ?

Nu er jeg ik selv alenemor, så det med hvordan man præcis gør er der mange andre herinde der kan svare meget bedre på.. Hvis det ik kommer automatisk i denne tråd så opret en ny og mere konkret f.eks. "Hvad gør jeg når jeg bliver alenemor"

Ved godt det lyder hårdt med den betalte ferie, derfor var den oz i fine "" for ik at træde nogen over tæerne Men når du bliver ledig går jeg ud fra man bliver tilknyttet nogle mennesker der kan hjælpe dig med tilbud til noget ro Jeg går sygemeldt på 4. måned grundet stress og jeg fik rigtig mange muligheder præsenteret af min sagsbehandler hvor vi sammen fandt den rigtige løsning for mig

Anmeld

27. marts 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Skriver lige ano af hensyn til familie og mand.

Jeg er ved at køre FULDSTÆNDIG fast i det her forhold... Min kæreste/mand og jeg har været sammen i to år nu, og har sammen et barn på lidt over et år. Jeg blev gravid på en såkaldt upser med ham, og vi valgt at få barnet og blive sammen...  

Jeg er 19 han er 33... alderen har ikke før generet mig overhovedet. Men nu er jeg begyndt at tvivle på om vi er de rigtige for hinanden... Vi er uvenner eller negative på hinanden hver eller hveranden dag og det har kørt sådan her on and off fra ca. et havlt år inde forholdet...

Vores sexliv kører også MEGET forskelliget nogle gange er vi så sikre på det går galt allerede når vi går ind i soveværelset at vi bliver uvenner... andre gange kan vi gå der ind positive og så går det galt alligevel... og en helt tredjegang kan vi have suuuper go sex hvor jeg kommer med ham og det hele...  Men jeg ser efterhånden kun problemerne... de har ligesom overmandet mig nu... (Jeg mener helt ærlige vi har været sammen i to år, vores sexliv burde ikke været et problem vel?)

Han er typen som VIRKELIG går mig på nerverne når det ikke lige går som han vil have det... Et hurtigt eksempel...

Vi havde aftalt idag at gå i bad sammen når vores barn blev lagt til middag. At h*n blev sløj og faldt i søvn tidligere var så ikke lige med i beregningerne.  (hader når h*n bliver syg det aldrig sjovt). Når men jeg vælger så at nu kan jeg godt gå i bad og spørger ham om han ikke kom med ud nu hvor der jo var lagt op til det tidligere.

Han bliver underlig og sidder bare for sig selv og er slet ikke til at snakke med...  Det gør han bare ALTID... lige så snart det går lidt skævt så bliver resten af dagen ødelagt... og lige meget hvad jeg siger og gør så er han mr. negativ...

Nu havde jeg så været i bad og da jeg går ud af badet sætter han sig på wc'et for at "snakke" om det... men vi har prøvet det her såååå mange gange at jeg kunne citere hvad han ville sige (ikke høfligt ved jeg godt, men orker ikke den diskussion igen vi har haft den så ofte at jeg er ved at brække mig, for det ændre sig ikke alligevel).

Nu ligger han på gulvet i stuen og glor op i loftet uden at sige noget, hvilket han også altid gør...  Hvorfor kan han ikke nosse sig sammen og prøve at ændre attitude i stedet for at det bliver det samme hver gang og resten af dagen bliver noget nøg...

Jeg er så træt af vi hele tiden bliver uvenner, og han enten slet ikke siger noget eller er mr. negativ der bare siger ja og ammen til at jeg forslår uden at gøre det seriøst...

Jeg har været ved at smide ham ud 5-6 gange nu inden for det sidste halve år, men han nægter at gå, og intet ændre sig... det SYND for vores barn at vi altid har en dårlig stemning her hjemme og humøret altid er dårligt...  Jeg kan ikke holde til det...

Hvad i himmelens navn skal jeg dog stille op... vi har været til parterpurt men det hjalp ikke, der fik vi bare at vide at hun ikke er i tvivl om vi elsker hinanden...  det var så de 900 kr ud af vinduet...

Undskyld skulle lige af med mine fustrationer... to fucking år har jeg snart spildt på det her cirkus med en mand der går mig på nerverne... (Nogle gange elsker jeg ham virkelig, men det er efterhånden så sjælden at jeg glemmer den følelse af og til...)

Han virker meget umoden af en 33 årig og være!?:-o 

Kan forstå at du har prøvet at snakke med ham om det og at der bare ikke sker noget? Hvis han ikke er villig til at ændre tingene, så er det måske dig der skal tage det næste skridt og "forlade" ham?

Det kan måske få ham til at indse nogle ting?

Håber virkelig for dig at i finder ud af det '  

Anmeld

27. marts 2012

modesty

(Jeg mener helt ærlige vi har været sammen i to år, vores sexliv burde ikke været et problem vel?)

LOL velkommen til voksenlivet.

Anmeld

28. marts 2012

MortilElias2010

modesty skriver:

LOL velkommen til voksenlivet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.