Magen til respektrløse små møgun... !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Mussen2

Ej, det er så respeksløs. Jeg er efterhånden så led og ked at den mentalitet, jeg ofte støder på i det danske samfund. Hvor er vores respekt og næstekærlighed henne.

Hvis i har selvrisiko på jeres forsikring, kan det måske betale sig at anmelde til politiet. Hvis der er flere som anmelder samme slags hærværk, kategoriseres det på rn sådan måde at man ikke skal betale selvrisiko ( mener jeg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Bassemor<3

FrkZier skriver:

vi fik det HELDIGVIS af med en god potion ajax og en masse skrubbekraft, uden at ødelægge lakken!

Ok, det var godt ! hold op hvor ville jeg være pinligt berørt hvis det var mine unger der opførte sig sådan  

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

Mussen2 skriver:

Ej, det er så respeksløs. Jeg er efterhånden så led og ked at den mentalitet, jeg ofte støder på i det danske samfund. Hvor er vores respekt og næstekærlighed henne.

Hvis i har selvrisiko på jeres forsikring, kan det måske betale sig at anmelde til politiet. Hvis der er flere som anmelder samme slags hærværk, kategoriseres det på rn sådan måde at man ikke skal betale selvrisiko ( mener jeg)

jeg er bare i chok over det, og det er tydeligt at se det er nogen relativt unge mennesker der har gjort det (i det de ikke kan stave ordentligt) jeg forstår det bare virkelig ikke.. da jeg var barn havde vi det sjovt med at skrive med fingeren i støvet på bilen; vask mig.. hvad blev der af et altså, det jo helt voldsomt det der!

Anmeld

27. marts 2012

MissBee

FrkZier skriver:

arrrmen jeg er så sur altså.. DET HER VAR HVAD VI KOM UD TIL IGÅR AFTES!!

- hvad sker der for nogen mennekser? hvem er alverden kan få sig sig til at skrive med sprittouch på en bil???? det simpelthen SÅ respektløst!!

som i nok kan fornemme ud fra billedet, er der nogen der har valgt at skrive med SPRITTOUCH på vores bil!!

Hvor bor i henne? 

Det der er da nok det mest forstyrrede jeg længe har set unge gøre!!!!!  

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

babyboy2012 skriver:

Ok, det var godt ! hold op hvor ville jeg være pinligt berørt hvis det var mine unger der opførte sig sådan  

vi har rigtig mange unge og børn i alderen 9-14 der render rundt her oppe og er sikker på deres forældre ingen ide har om hvad de laver det bare for meget..

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

MissBee skriver:

Hvor bor i henne? 

Det der er da nok det mest forstyrrede jeg længe har set unge gøre!!!!!  

vi bor i Herlev, i noget der hedder lillebirkholm/hjortegården - det er et rimlig  udsat sted, men man er jo alligvel naiv nok til at tro man kan have sine ting i fred.. er i chok over nogen kan finde på sådan noget!!

Anmeld

27. marts 2012

MissBee

FrkZier skriver:

vi bor i Herlev, i noget der hedder lillebirkholm/hjortegården - det er et rimlig  udsat sted, men man er jo alligvel naiv nok til at tro man kan have sine ting i fred.. er i chok over nogen kan finde på sådan noget!!

Jeg ville flytte hvis i har mulighed for hvis de først er sluppet godt fra det en gang gør de det sikkert igen og omlakering af en bildør er pænt dyrt!!! Samt pisse irriterende fordi man skal undvære bilen  

Lorte unger! Føler med dig!

Anmeld

27. marts 2012

tarkoflen

Hvad sker der lige for, at folk har så lidt respekt for andre menneskers ting!

En af mine bekendte kom ud til en cykel kastet op på taget af deres bil! Ud over ridser og buler på taget, så var sideruderne også blevet ridset! Og det her er i indre Kbh! En anden skrev til opdateringen, at hun havde set en anden bil, hvor der også stod en cykel på taget, og det må jo være noget nær voksne mennekser, for børn kan ikke gøre det...

Jeg ville altså melde det til politiet, tænk hvis der er andre, det også er sket for, så kan det være de på en eller anden måde kan finde frem til dem og de kan blive straffet! De gør det sikkert ikke, men så har du gjort noget! Du kan vist anmelde via nettet, så du ikke forstyrrer en betjent, der skal tage din anmeldelse, men de kan tage den, når de har tid

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

MissBee skriver:

Jeg ville flytte hvis i har mulighed for hvis de først er sluppet godt fra det en gang gør de det sikkert igen og omlakering af en bildør er pænt dyrt!!! Samt pisse irriterende fordi man skal undvære bilen  

Lorte unger! Føler med dig!

jeg ville rigtig gerne flytte, men det vil min kæreste ikke - vi kan dog håbe han er skiftet mening efter dette!

Anmeld

27. marts 2012

MissBee

FrkZier skriver:

jeg ville rigtig gerne flytte, men det vil min kæreste ikke - vi kan dog håbe han er skiftet mening efter dette!

Ellers må i overveje noget overvågning så i kan finde ud deres identitet så i kan anmelde dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.